dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SE-VO2-2023/001676
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944575
Email: miroslav.baxant@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SE-VO2-2022/002187
Hlavný kód CPV
51220000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie Automatizovaného systému hraničnej kontroly (ABC brán), ktoré umožnia automatizovaný výkon hraničnej kontroly občanov Únie pri prekračovaní vonkajšej hranice Slovenskej republiky v priestoroch príletovej časti Letiska M. R. Štefánika v Bratislave (na vstupe do Slovenskej republiky). Súčasťou dodávky je inštalácia, zaškolenie obsluhy a doprava predmetu zákazky do miesta dodania/plnenia.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51221000-7

35125110-0

30233310-7

72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Letisko M. R. Štefánika v Bratislave.
Opis obstarávania:
Súčasťou Automatizovaného systému hraničnej kontroly (ABC brán) je tiež obstaranie autonómneho informačného systému na správu týchto brán, ktorý bude vykonávať autorizáciu používateľov (cez MVSR prostredie), logovanie, riadenie s integráciou na informačné systémy MV SR a aplikačné programové vybavenie, vrátane servisnej zmluvy na celé riešenie, platnej minimálne na obdobie 2 rokov. ABC brány sa skladajú zo samoobslužného systému a elektronickej brány. Súčasťou zákazky musí byť inštalácia ABC brán s integráciou na informačné systémy využívané pri hraničnej kontrole, a to iCLK (integrovateľná Centrálna Lustračná Konzola), xSolver (národný inšpekčný systém PKI) a LDAP alebo AD (autorizácia prístupov cez prostredie MV SR). Od ABC brán sa požaduje proces automatickej hraničnej kontroly, ktorý pozostáva z overenia cestovného dokladu s biometrickými údajmi (ďalej len biometrický doklad) a biometrickej verifikácie osoby (cestujúceho). Integrované dvojkrokové ABC brány v prvej fáze kontroly overia u osoby overenie podmienok na použitie systému a verifikujú cestovný doklad. Ak prvá fáza prebehne úspešne, nasleduje druhá fáza, počas ktorej prebehne biometrická verifikácia osoby a vykonanie hraničnej kontroly. ABC brány musia byť schopné prevádzky 24 hodín 7 dní v týždni.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: SK 2020 ISF SC2/NC3/A1
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný v rámci Národného programu Fondu pre vnútornú bezpečnosť (ISF), projekt Zavedenie automatizovaného systému hraničnej kontroly na Letisku M. R. Štefánika v Bratislave, grant: SK 2020 ISF SC2/NC3/A1 Úradu hraničnej a cudzineckej polície Prezídia policajného zboru. Projekt je financovaný z prostriedkov EÚ a ŠR SR v členení 75% EÚ a 25% ŠR SR, zostatok finančných prostriedkov bude uhradený z refundovaných prostriedkov ŠR SR zo zdrojov EÚ.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 071-189525
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYSE-VO2-2023/001676-080:Zmluva o dielo č. SE-VO2-2023/001676-080:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 669 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-12T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné