dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023_08
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Myjava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309745
Nám. M.R.Štefánika 560/4, 90714 Myjava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Myjava
Telefón: +421 905504555
Email: obstaravanie.tendernet@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468468
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2023_08
Hlavný kód CPV
34422000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka 8 ks horských elektrobicyklov podľa špecifikácií.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 14 006,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 32 ods.1, písm. e) zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej ZOVO) 2. podľa § 32 ods. 1, písm. f) ZOVO doloženým čestným vyhlásením (v pdf) alebo odkazom na zoznam hospodárskych subjektov vedenom UVO. Podľa § 32 ods. 3 ZoVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady : e) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky Uchádzač so sídlom v Slovenskej republike predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZoVO len doklad uvedený v písmene f): f) čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepoužije sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. ZoVO: - vzorkami, opismi alebo fotografiami. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením (ČV). Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ČV predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 odst.1, písm. m) bod 1. ZoVO: - vzorkami, opismi alebo fotografiami. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením technických listov/ opisov ako súčasť cenovej ponuky. Všetky požadované materiály požaduje predložiť v slovenskom alebo českom jazyku a spôsobom, aby preukazovali splnenie požadovaných technických parametrov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-29T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk - Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet obstarávania. 2. Spôsob predloženia ponuky: Ponuka sa predkladá tak, že uchádzač predloží: - Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha 3a - Vyplnenú zmluvu (pdf) - Príloha 2a - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bode III.1.3) tejto výzvy. 3. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronického nástroja ihneď po vyhodnotení a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená Kúpna zmluva. 4. Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky): Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom kúpnu zmluvu (Príloha č. 2a ). 5. Ďalšie informácie: Uchádzač berie na vedomie, že plnenia poskytované zo strany úspešného uchádzača budú financované verejným obstarávateľom z finančného príspevku Kopaničiarsky región miestna akčná skupina v rámci projektu s názvom Utíšenie dopravy a zlepšenie dostupnosti verejných služieb v meste Myjava prostredníctvom nákupu elektrobicyklov. Verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy, ktorá spočíva v tom, že verejný obstarávateľ uzavrie platnú a účinnú Zmluvu o poskytnutí finančného príspevku s MAS (Kopaničiarsky región miestna akčná skupina). 6. Informácie o elektronickej aukcii: nepoužije sa elektronická aukcia. 7. Výsledok nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu. 8. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk 9. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 10. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk 11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 12. Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-17T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné