dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 33258/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220294087
Email: cejka.dominik@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Obstarávateľ podľa § 9 ods. 1 písm. b) vykonávajúci činnosť podľa § 9 ods. 6 ZVO, v tomto verejnom obstarávaní postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 3 ZVO.
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Služby v železničnej doprave
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 33258/2021
Hlavný kód CPV
71335000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie štúdie uskutočniteľnosti s názvom Štúdia uskutočniteľnosti projektu TTR v podmienkach Slovenskej republiky (ďalej len "Štúdia uskutočniteľnosti" alebo "ŠU") pre projekt Redizajn medzinárodného cestovného poriadku a prideľovania kapacity železničnej infraštruktúry (ďalej len "TTR").
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
79314000-8

Miesto vykonania
SK010:
Opis obstarávania
1. Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie Štúdie uskutočniteľnosti pre projekt TTR. 2. Ide o Štúdiu uskutočniteľnosti, ktorá bude zameraná na komplexnú analýzu železničného dopravného trhu Slovenskej republiky, ekonomickú analýzu nákladov a prínosov implementácie projektu TTR. 3. Účelom Štúdie uskutočniteľnosti je posúdiť uskutočniteľnosť projektu TTR v podmienkach Slovenskej republiky z hľadiska jeho technickej realizácie manažérom železničnej infraštruktúry (ďalej len "ŽI"), ako aj finančnej udržateľnosti a socioekonomickej opodstatnenosti. Štúdia uskutočniteľnosti má opísať aktuálnu situáciu na železničnom dopravnom trhu Slovenskej republiky a existujúce možnosti zlepšenia v nadväznosti na pripravované zmeny v prideľovaní kapacity ŽI [plánuje sa zavedenie nového zabezpečovacieho systému založeného na digitálnych technológiách (v Slovenskej republike, ako aj v zahraničí)], pričom musí mať všetky požadované obsahové náležitosti podľa tohto opisu predmetu zákazky. Projekt TTR je značka pre tzv. "Inteligentný manažment kapacity ŽI", ktorého cieľom je harmonizovanie podmienok prideľovania kapacity ŽI na európskom železničnom dopravnom trhu a zvýšenie konkurencieschopnosti železničnej dopravy v Európskej únii, ako aj v Slovenskej republike. Projekt TTR zavádza nové a reviduje existujúce procesy pre nový spôsob lepšieho a plynulejšieho plánovania kapacity ŽI. Projekt TTR zároveň zohľadňuje viacero postupných časových prvkov, ktoré sú pri dlhodobom, strednodobom ale aj krátkodobom plánovaní kapacity ŽI dôležité pre jej efektívne využitie, a to plánovanie dočasného obmedzenia kapacity ŽI, kapacitnú stratégiu, kapacitné modely, ponuku kapacity, žiadosti do ročného cestovného poriadku, priebežné plánovanie, plánovanie vlakových trás do prebiehajúceho ročného cestovného poriadku (AD HOC), ako aj úpravy kapacity ŽI počas samotnej prevádzky vlakov. Projekt TTR pozostáva z rôznych komponentov vrátane zlepšeného plánovania a distribúcie kapacity ŽI [vrátane dočasných obmedzení kapacity (TCR)] a zavedenia nových procesov prideľovania kapacity ŽI. 4. Podrobné informácie o projekte TTR sú zverejnené na: internetovej stránke RailNetEurope (RNE): https://ttr.rne.eu internetovej stránke Forum Train Europe (FTE): http://www.forumtraineurope.eu/services/ttr/ internetovej stránke Objednávateľa: https://www.zsr.sk/dopravcovia/infrastruktura/ttr-sr/
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
dentifikácia projektu: Plan obnovy a odolnosti SR, Názov projektu: TTR for Smart Capacity Management :
Doplňujúce informácie
1) Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 5 000,00 (päťtisíc) EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa a/alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača a/alebo - poskytnutím poistenia záruky. 2) Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadku miesta poskytnutia služby. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti:
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 149 945,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-09T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné