dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: infraštruktúra_II
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42337402
Hlohovecká 2 Array, 95141 Lužianky

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Telefón: +421 911807743
Email: obstaravanie@nppc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka laboratórnej infraštruktúry, prístrojov a zariadení pre vedecko výskumné účely vrátane vykládky a dopravy, v rozsahu podľa technickej špecifikácie definovanej v Prílohe č. 1 zmluvy Špecifikácia s cenovou kalkuláciou. Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia - projekt SmartFarm - digestor
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnych zmlúv Špecifikácia s cenovou kalkuláciou.
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: SMARTAFARM: Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti; Kód projektu v ITMS2014+ : 313011W112 = OP II
Doplňujúce informácie

Názov
Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia - projekt SmartFarm - zrecia komora
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnych zmlúv Špecifikácia s cenovou kalkuláciou
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: SMARTAFARM: Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti; Kód projektu v ITMS2014+ : 313011W112 = OP II
Doplňujúce informácie

Názov
Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia - projekt SmartFarm - údiareň
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnych zmlúv Špecifikácia s cenovou kalkuláciou
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: SMARTAFARM: Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti; Kód projektu v ITMS2014+ : 313011W112 = OP II
Doplňujúce informácie

Názov
Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia projekt SmartFarm - Prenosné prístroje na rastliny
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnych zmlúv Špecifikácia s cenovou kalkuláciou
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: SMARTAFARM: Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti; Kód projektu v ITMS2014+ : 313011W112 = OP II
Doplňujúce informácie

Názov
Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia projekt SUPOKLIP - Ručné prístroje
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnych zmlúv Špecifikácia s cenovou kalkuláciou
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: SUPOKLIP NFP304010Y185 - Využitie superabsorpčných polymérov (SAP) ako inovačného nástroja na zmiernenie dopadov klimatickej zmeny v poľnohospodárstve = OP Interreg SK-CZ
Doplňujúce informácie

Názov
Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia projekt SmartFarm - mikroskopy
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania je špecifikované bližšie v Prílohe č.1 Kúpnych zmlúv Špecifikácia s cenovou kalkuláciou
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný prostredníctvom: SMARTAFARM: Udržateľné systémy inteligentného farmárstva zohľadňujúce výzvy budúcnosti; Kód projektu v ITMS2014+ : 313011W112 = OP II
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 166-470873
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1.:1.:Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia - projekt SmartFarm - digestor:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 24 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2.:2.:Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia - projekt SmartFarm - zrecia komora:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

3.:3.:Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia - projekt SmartFarm - údiareň:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

4.:4.:Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia projekt SmartFarm - Prenosné prístroje na rastliny:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

5.:5.:Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia projekt SUPOKLIP - Ručné prístroje:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

6.:6.: Laboratórna infraštruktúra, prístroje a zariadenia projekt SmartFarm - mikroskopy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 57 607,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu 4. časti predmetu zákazky, 5. časti predmetu zákazky z toho dôvodu, že v rámci vyhodnocovania splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Až po oboznámení sa s vysvetlením ponúk predložených dotknutými uchádzačmi verejný obstarávateľ identifikoval v špecifikácii značného počtu položiek viaceré závažné pochybenia spočívajúce v uvedení navzájom rozporných, nejednoznačných, neúplných a nejasne formulovaných požiadaviek, resp. požiadaviek, ktoré nespĺňajú ani samotné referenčné prístroje a zariadenia príkladmo uvedené verejným obstarávateľom. Predmetné v tejto fáze verejného obstarávania už nie je možné odstrániť inými, menej závažnými a administratívne menej náročnými, spôsobmi nápravy predikovanými zákonom o verejnom obstarávaní. Niektoré požiadavky verejného obstarávateľa na jednotlivé prístroje a zariadenia sa v dôsledku vývoja na relevantnom trhu ako aj z hľadiska právnej úpravy stali obsolentnými, a preto je nevyhnutné zosúladiť ich s aktuálnym stavom na strane ponuky. Ak by verejný obstarávateľ akceptoval predložené ponuky, ktoré nereflektujú všetky vopred stanovené požiadavky verejného obstarávateľa na opis predmetu zákazky, postupoval by v rozpore so základnými princípmi verejného obstarávania, predovšetkým princípom nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky použije postup zadávania nadlimitnej verejnej súťaže podľa § 66 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné