dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 09
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb - Partizánske
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00356883
Škultétyho 653/20 Array, 95801 Partizánske

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum sociálnych služieb - Partizánske
Telefón: +421 915972336
Email: mario.kompas@csspartizanske.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455896
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
15200000-0
Druh zákazky
Stručný opis
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávteľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. Predpokladaná hodnota zákazky je 5003,26 ? s DPH Kúpna cena je určená v EUR s DPH. V celkovej cene je započítaná doprava , vykladanie tovaru v stravovacej prevádzke v CSS-Partizánske , Škultétyho 653/20 Prtizánske 95801. Dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺnajúcom hygienické predpisy a vo vlastných prepravkách. Pri vybavovaní objednávok dodržiavať presný počet kusov, kg , čerstvosť , kvalita , neporušený obal a 100% dodržiavanie záručných lehôt spotreby tovaru. Vyhradzujeme si právo na odmietnutie tovaru,ktorý je neúplný a nekvalitný,musí byť operatívne nahradení novým kvalitným tovarom , prípade nesplnenia podmienok kvality tovaru,kvality dodávok a terminy dodávok ma objednávateĺ právo okamžite odstúpiť od zmluvy. Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Vyššiu celkovú cenu v EUR s DPH nebude VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ AKCEPTOVAŤ. Začiatok a ukončenie diela do 1/2023 - 12/2023 . Splatnosť fakturácie 30 dní. Po ukončení súťaže do 24 hod. doložiť novú vysúťaženú cenovú ponuku Pri uzatvorení zmluvy s dodávateľom doložiť do 3 dní nasledovné doklady (certifikáty , atesty , doklad o podnikaní v tejto oblasti.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 169,39
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-12T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-30T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné