dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 0622
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 915843056 Fax: +421 253421019
Email: marta.gandzalova.jancekova@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439470
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 0622
Hlavný kód CPV
60172000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie maximálne 1 ks autobusu na vodíkový pohon (ďalej aj ako autobus) a súvisiacich služieb, ktorý bude využívaný v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), implementovaného SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 406 680,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
98300000-6

34121000-1

24111600-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom pristavenia autobusu bude vopred určené miesto konania podujatia v rámci územia SR v súlade s Indikatívnym harmonogramom podujatí, ktoré bude bližšie špecifikované v čiastkovej objednávke.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie maximálne 1 ks autobusu na vodíkový pohon (ďalej aj ako autobus), ktorý bude využívaný v rámci národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), implementovaného Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou (ďalej ako verejný obstarávateľ), na účely statickej a dynamickej prezentácie bezemisných hromadných dopravných prostriedkov a prezentácie možností ich využitia v hromadnej doprave pre širokú a odbornú verejnosť (ďalej ako prezentačné jazdy). Verejný obstarávateľ bude akceptovať ponuku autobusu určeného na dopravu v meste (ako napríklad mestský autobus) alebo na dopravu v okolí miest (ako napríklad prímestský autobus alebo autobus určený na diaľkovú dopravu cestujúcich). Za účelom prezentácie najnovších bezemisných technologických riešení verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytnutý autobus bol nový v zmysle § 11 ods. 12 písm. a) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie autobusu vrátane nasledovných súvisiacich služieb: - vodiča, - prezentátora, ktorý bude v slovenskom, resp. českom jazyku prezentovať autobus a jeho technické náležitosti širokej a odbornej verejnosti počas prezentačných podujatí (v prípade vodiča a prezentátora môže ísť o tú istú osobu), - zabezpečenia možnosti krízového tankovania vodíkového paliva (podľa bodu 6. Ďalšie podmienky časti C.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov), - zabezpečenia potrebného servisu autobusu. Autobus bude využívaný na statickú prezentáciu a prezentačné jazdy počas špecifických tematických prezentačných podujatí pre širokú verejnosť (ďalej ako podujatia), ktoré bude realizovať verejný obstarávateľ v rámci NP ŽE. Verejný obstarávateľ požaduje nasledovné: - pristavenie autobusu na vopred určené miesto konania podujatia v rámci územia SR v súlade s Indikatívnym harmonogramom podujatí, ktorý tvorí Prílohu č. 1 časti C.1 súťažných podkladov, - uskutočnenie statickej prezentácie autobusu počas každého dňa konania podujatia v súlade s harmonogramom v časovom rozmedzí minimálne 6 hodín, - uskutočnenie minimálne 4 prezentačných okružných jázd počas každého dňa trvania podujatia v časovom rozmedzí podľa predchádzajúceho bodu, pričom každá prezentačná jazda bude trvať minimálne 20 minút a bude mať totožné miesto začiatku a ukončenia jazdy. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky a časť C2. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
406 680,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Národný projekt ,,Žiť energiou (kód projektu v ITMS2014+: 310041J746)
Doplňujúce informácie:
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom najneskôr do 30.06.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny podľa tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Dĺžka trvania zákazky v bode II.2.7 tohto Oznámenia je uvedená v intervale od 01.07.2022 do 30.06.2023. Dátum začatia 01.07.2022 je verejným obstarávateľom uvedený ako predpokladaný. Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Delenie zákazky na časti nie je možné, nakoľko predmetom zákazky je zabezpečenie jedného kusu autobusu na aktivity verejného obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 1 Indikatívny harmonogram prezentačných podujatí s účasťou autobusu na vodíkový pohon k časti C1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Ak by sa obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by verejný obstarávateľ umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky, v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie (logistická, časová či personálna) dodávateľov jednotlivých častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by pre verejného obstarávateľa mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky v súlade s termínmi prezentačných podujatí uvedenými v predmetnom harmonograme.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií alebo podľa § 39 (JED) ZVO alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Na preukázanie splnenia podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO požaduje preukázanie oprávnenia poskytovať službu v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 ZVO, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzač so sídlom v SR, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (podľa § 152 ods.1 ZVO) doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) až e) ZVO na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) až e) ZVO nepredkladá. S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, uchádzač získa doklady podľa § 32 ods. 2 a) ZVO preukazujúce splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO v listinnej/elektronickej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predkladá ich podľa SP. Čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) ZVO preukazujúce splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predkladá podľa SP. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v SR, požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO uchádzač vo svojej ponuke predkladá podľa SP. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia/oprávnenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. V čase realizácie zákazky musí byť úspešný uchádzač oprávnený na vykonávanie tejto činnosti na území SR. Verejný obstarávateľ dôrazne upozorňuje záujemcu/uchádzača so zreteľom na § 32 ods. 3 ZVO, že zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) až e) ZVO sa vzťahuje len na právnické a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území SR, tzn. verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v prípade záujemcu/uchádzača, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia SR. Podľa § 37 ods. 3 ZVO uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (v prípade, ak sú požadované) preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač nie je zapísaný v ZHS, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. V prípade, ak inštitúcia nevydáva predmetný doklad v elektronickej podobe, ale len v listinnej podobe, uchádzač predloží sken príslušného dokladu v needitovateľnej podobe vo formáte pdf. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené v časti B. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov zverejnených na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/12.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia sa nevyžaduje.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sa nevyžaduje.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronických zariadení na internetovej adrese https://www.eaukcie.sk. Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-06-01T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. 2. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. 3. Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s plnením predmetu Dohody a je tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Dohody. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 5. Rámcová dohoda pre predmet zákazky nadobúda platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ vedenom Úradom vlády SR. Ak bola táto Rámcová dohoda zverejnená v CRZ pred okamihom doručenia výsledku kontroly verejného obstarávania alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania vykonanej zo strany Sprostredkovateľského orgánu (kontrolného orgánu verejného obstarávateľa ako prijímateľa), nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly verejnému obstarávateľovi ako prijímateľovi), alebo v rámci ktorej verejný obstarávateľ ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto Rámcovej dohody, Rámcová dohoda zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v CRZ. 6. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v časti B Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov zverejnených na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12. Požiadavky na obsahové náležitosti ponuky a iné dokumenty sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom, prílohám vysvetleniam a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile, ktorý ho nasmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto verejného obstarávania www.ezakazky.sk. Časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a hospodársky subjekt ich musí pri vypracovaní ponuky upravovať, verejný obstarávateľ zverejňuje na portáli elektronického nástroja v editovateľnej podobe. 8. Ponuky sa vyhotovujú a predkladajú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky umiestnenom na webovom portáli https://www.ezakazky.sk/.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-04-26T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné