dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08742/2021/ODDVO - 1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 08742/2021/ODDVO - 1
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
OPIS
Názov
Výpočtová technika pre projekt Moderné vzdelávanie pre prax 2. (Výzva č. 32).
Časť č.: 2. PC a príslušenstvo.
Dodatočné kódy CPV
30200000-1

30213000-5

30231000-7

30237410-6

30237460-1

30213200-7

30236000-2

30232000-4

30230000-0

30237200-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky na odberné miesta uvedené v Prílohe č. 4a a 4b SP, a to za dodržania podmienok týkajúcich sa parametrov a ich množstiev.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom verejného obstarávania je dodávka výpočtovej techniky pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle Príloh č. 4a SP a všetky s tým súvisiace práce k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax 2. Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Notebooky Časť predmetu zákazky č. 2 PC a príslušenstvo Možnosť predloženia ponúk na jednotlivé časti predmetu zákazky nie je obmedzená. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo na dve časti. Všetky náklady na dopravu, inštaláciu a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky na odberné miesta uvedené v Prílohe č. 4a a 4b SP, a to za dodržania podmienok týkajúcich sa parametrov a ich množstiev. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie nových, nepoužívaných, nerozbalených a nerepasovaných zariadení. Úspešný uchádzač dodá verejnému obstarávateľovi v tom čase dostupné ekvivalenty rovnakých alebo vyšších požadovaných parametrov predmetu zákazky oproti tým, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii ponúkaného tovaru. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly pred podpisom Kúpnej zmluvy oprávnenými osobami. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR) a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s predávajúcim v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MŠVVaŠ SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá prekročí výšku finančných prostriedkov, ktoré má na daný účel vyčlenené. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3a a v Prílohe č. 3b Technická špecifikácia ponúkaného tovaru pre každú časť predmetu zákazky samostatne a ostatných prílohách Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu ITMS2014+: 312011ACM2
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 240-630819
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 32
Časť č.: 2.
Názov: Kúpna zmluva č. 1531/2021 zo dňa 08.11.2021
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 53 560,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-27T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
30200000-1
Dodatočné kódy CPV
30213000-5

30231000-7

30237410-6

30237460-1

30213200-7

30236000-2

30232000-4

30230000-0

30237200-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky na odberné miesta uvedené v Prílohe č. 4a a 4b SP, a to za dodržania podmienok týkajúcich sa parametrov a ich množstiev.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je dodávka výpočtovej techniky pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle Príloh č. 4a a 4b SP a všetky s tým súvisiace práce k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax 2. Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Notebooky Časť predmetu zákazky č. 2 PC a príslušenstvo Možnosť predloženia ponúk na jednotlivé časti predmetu zákazky nie je obmedzená. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo na dve časti. Všetky náklady na dopravu, inštaláciu a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky na odberné miesta uvedené v Prílohe č. 4a a 4b SP, a to za dodržania podmienok týkajúcich sa parametrov a ich množstiev. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie nových, nepoužívaných, nerozbalených a nerepasovaných zariadení. Úspešný uchádzač dodá verejnému obstarávateľovi v tom čase dostupné ekvivalenty rovnakých alebo vyšších požadovaných parametrov predmetu zákazky oproti tým, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii ponúkaného tovaru. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly pred podpisom Kúpnej zmluvy oprávnenými osobami. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR) a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s predávajúcim v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MŠVVaŠ SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá prekročí výšku finančných prostriedkov, ktoré má na daný účel vyčlenené. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3a a v Prílohe č. 3b Technická špecifikácia ponúkaného tovaru pre každú časť predmetu zákazky samostatne a ostatných prílohách Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 53 560,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 pre časť 2. Tento dodatok sa uzatvára za účelom úpravy konkrétnych modelov a typov dodávaných tovarov uvedených v prílohe č. 1 Kúpnej zmluvy č. 1531/2021 Príloha č. 1 Špecifikácia predmetu kúpy a cenová ponuka predávajúceho". Dôvodom úprav sú aktuálne celosvetové výpadky dodávok čipov, vysoký dopyt po IT tovaroch spôsobený prácou Z domu a vyučovaním z domu, globálne logistické problémy spôsobené pandémiou a nedostatok iných materiálových vstupov.Ceny, minimálne technické parametre a všetky ostatné zmluvné dojednania ostávajú v platnosti. Menia sa iba označenia modelov a typov tovarov a ich parametre, ktoré však stále spĺňajú resp. prevyšujú minimálne technické požiadavky.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 53 560,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 53 560,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné