dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10/VS/OVO/02/21Ba
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203126 / 434203597 Fax: +421 434131620
Email: balkova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10/VS/OVO/02/21Ba
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
OPIS
Názov
Prístroj na skríning sluchu novorodencov - 2 ks
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
33120000-7

80511000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, Neonatologická klinika, Kollárova 2, 036 59 Martin
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dobudovanie centra urgentnej starostlivosti o kriticky chorého novorodenca vybavenie - zdravotníckou technikou - prístroj na skríning sluchu novorodencov - 2 ks, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj pre potreby Neonatologickej kliniky UNM.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 56
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 011-023580
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Kúpna zmluva č. 13/2022
Časť č.: 10
Názov: Prístroj na skríning sluchu novorodencov - 2 ks
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-01-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 11 298,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-27T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33100000-1
Dodatočné kódy CPV

33120000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, Neonatologická klinika, Kollárova 2, 036 59 Martin
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dobudovanie centra urgentnej starostlivosti o kriticky chorého novorodenca vybavenie - zdravotníckou technikou - prístroj na skríning sluchu novorodencov - 2 ks, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj pre potreby Neonatologickej kliniky UNM.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 109
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 11 298,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom bolo upravené ustanovenie bodu 3.1 kúpnej zmluvy, v ktorom sa predávajúci zaväzuje realizovať dodávku predmetu zmluvy do miesta plnenia v termíne do 29.4.2022. V pôvodnom ustanovení kúpnej zmluvy bol termín dodania stanovený do 8 týždňov od účinnosti zmluvy
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 11 298,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 11 298,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné