dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/3-240-14/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 296037630 Fax: +421 2960312510
Email: zuzana.jamnicka@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436073
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/3-240/2022
Hlavný kód CPV
45216200-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie nových vnútroareálových rozvodov vody a kanalizácie v areáli Zásobovacej základne I. Nemšová, ktoré budú napojené na verejnú vodovodnú a kanalizačnú sieť mesta Nemšová. Pozemok je vo vlastníctve SR, v správe Ministerstva obrany Slovenskej republiky (ďalej len MO SR) na parcele č. 601/1, zapísaný na liste vlastníctva č. 828 katastrálneho územia Nemšová. Územie pre výstavbu je v areáli kasární, v ktorom sa nachádza zaokruhovaná účelová komunikácia a 2 vlečky, pozdĺž ktorých sa nachádzajú jednotlivé skladové objekty základne a spevnené betónové skladovacie plochy. Územie má rovinatý charakter, z čoho vyplýva aj potreba vybudovania čerpacej stanice odpadových vôd (ďalej len ČS OV). Podrobný rozsah prác je uvedený v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 761 901,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený uskutočňovať stavebné práce v predmete zákazky - uchádzač preukáže dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže čestným vyhlásením,.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov finančné a ekonomické postavenie vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má uchádzač otvorený účet.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač vyjadrením banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky musí preukázať jeho schopnosť plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti); skutočnosť, že v určenom období nebol v nepovolenom debete; v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Uvedený doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO dokladom je referencia. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie. Uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií verejnej na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti. b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 3. podľa § 35 ZVO certifikát systému manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001. 4. podľa § 35 ZVO certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001. 5. podľa § 36 ZVO certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač zoznamom uskutočnených stavebných prác musí preukázať, že v referenčnom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v kumulatívnej hodnote min. 3 000 000,- eur bez DPH, pričom min. 1 zákazka sa musí týkať realizácie vodovodu alebo kanalizácie. Za referenčné obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania. Predložený Zoznam uskutočnených stavebných prác a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d) Popis predmetu stavebných prác, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (požaduje sa len v predloženom potvrdení odberateľa); f) Skutočne fakturovanú cenu za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v EUR bez DPH; g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač predloží osvedčenie stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, v rozsahu: stavbyvedúci pre inžinierske stavby alebo ekvivalentný doklad oprávňujúcim na poskytovanie daných služieb vydávaným v inom štáte ako SR. K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač predloží oprávnenie na vykonávanie opráv elektrických zariadení podľa § 16 ods. 1 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v zmysle Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009, prílohy č. 1, časť III., skupina A/g alebo iný ekvivalentný doklad, ktorý oprávňuje na vykonávanie daných činností. K podmienke účasti podľa § 35 ZVO: uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality, ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách. K podmienke účasti podľa § 35 ZVO: uchádzač predloží certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát aj certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách. K podmienke účasti podľa § 36 ZVO: uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva, ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi (vrátane vysvetľovania súťažných podkladov) sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad vlády SR s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Ďalšie informácie ku komunikácii sú uvedené v bode 9 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Bližšie informácie k obhliadke sú uvedené v bode 12 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške 10 000,- eur. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v bode 16 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ sa súladne s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených vo výzve na predkladanie ponúk a na základe pravidiel ich uplatnenia určených v oddiele A.3 "Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia" súťažných podkladov (tzv. super reverz). Ďalšie informácie k podmienkam účasti: Ak bola hodnota stavebných prác vyjadrená v inej mene ako EUR, uchádzač prepočíta túto hodnotu na EUR kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy. V prípade, ak v daný deň nebol stanovený kurz ECB, prepočítava sa hodnota na eurá kurzom ECB platným v najbližší nasledujúci deň ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy, kedy bol tento kurz ECB stanovený. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie danej podmienky účasti zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené referenčné obdobie, t. j. uskutočnenie stavebných prác začalo pred viac ako piatimi rokmi od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktoré bolo poskytnuté v požadovanom referenčnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, v zozname stavebných prác vyčísli a započíta iba finančný objem plnenia realizovaný ním samotným. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 114 ods. 1 ZVO aj Jednotným európskym dokumentom (JED) alebo čestným vyhlásením. Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v oddiele A.2 "Podmienky účasti" súťažných podkladov. skratkou "ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Toto verejné obstarávanie nie je zeleným ani sociálnym verejným obstarávaním.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-31T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné