dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2022/A230/2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494824
Email: viktor.kovacs@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441357
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: A/2022/A230/2
Hlavný kód CPV
55120000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom Zmluvy je poskytnutie služieb súvisiacich so zabezpečením troch Konferencií vo forme diskusných panelov v regiónoch západného, stredného a východného Slovenska, a to v mestách Bratislava alebo okolie do vzdialenosti 40 km, Banská Bystrica alebo okolie do vzdialenosti 40 km, a Košice alebo okolie do vzdialenosti 40 km. Cieľom konferencií je proaktívne odkomunikovať predstaviteľom samospráv a odbornej verejnosti, resp. oprávneným žiadateľom, možnosti a spôsob ako rýchlo a efektívne čerpať prostriedky z Plánu obnovy vo výzvach zameraných na výstavbu a rozvoj cyklistickej infraštruktúry, a tiež z pripravovanej výzvy zameranej na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov. Pre určenie vzdialenosti zariadenia, kde sa kongresová sála od uvedených miest nachádza, sa použijú údaje uvedené v https://maps.google.sk merané podľa reálnej vzdialenosti prejdenej autom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Zmluvy (ďalej len Zmluva).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 999,99
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"): Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu/ úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať služby, nie staršieho ako tri mesiace, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. (Výpis z Obchodného alebo živnostenského registra). Uchádzač musí mať v Obchodnom/Živnostenskom registri zapísaný predmet činnosti, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako napr. organizovanie a sprostredkovanie kultúrnych, spoločenských podujatí a školení/seminárov. Právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v registroch nemajú povinnosť predkladať výpis z Obchodného alebo živnostenského registra. -Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preverí z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov z portálu oversi.gov.sk, ktorý je vedený Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu čestného vyhlásenia, v ktorom prehlási, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: ADD1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. ADD2. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Ak ide o stavebné práce alebo služby, údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených naplnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v kumulatívnej hodnote minimálne 20 000 eur a to tak, aby zoznam obsahoval minimálne 3 poskytnuté služby obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby obdobného charakteru sa považuje organizácia eventov/ konferencií pre min. 30 účastníkov. Vzhľadom na skutočnosť, že pandémia COVID-19, trvajúca od roku 2020, mala za následok obmedzenia týkajúce sa organizácie hromadných podujatí/ konferencií/ eventov, verejný obstarávateľ uzná predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť (5) rokov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval min (pozri prílohu č. 4 Výzvy): -názov a sídlo odberateľa -názov zmluvy/objednávky -predmet poskytnutej služby (stručný opis poskytnutých služieb) -cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie -doba poskytnutia od - do (deň/ mesiac/ rok) -finančný podiel na poskytnutí služieb -kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail dobrovoľný údaj) ADD2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol minimálne jednu osobu určenú na plnenie zmluvy moderátora, ktorým bude verejne známa osobnosť (moderoval program/konferenciu/udalosť, ktorá bola vysielaná naživo v niektorej z celoplošných médií) so znalosťou slovenského a anglického jazyka na plynulej komunikačnej úrovni. Požiadavky na kvalifikáciu moderátora uchádzač preukáže predložením: a)pracovného životopisu, ktorým preukáže min. 3 ročnú prax ako moderátor. b)praktických skúseností s moderovaním min. na 3 konferenciách/eventoch obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky. Bod b) sa preukazuje zoznamom konferencií, vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako: -názov objednávateľa, -názov konferencie, -stručný opis konferencie, -obdobie konania konferencie od do (mesiac/rok), -kontaktná osoba objednávateľa (meno a priezvisko, číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa dobrovoľný údaj), u ktorej si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uvedené informácie. Preukázanie praxe moderátora v rokoch sa počíta spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti predloží: dokument, ktorým úspešný uchádzač preukáže skutočnosť, že má zabezpečené kapacity potrebné na plnenie zmluvy: - rezervované kapacity kongresových sál a ubytovacích zariadení - rezervované kapacity moderátora na všetky tri konferencie
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-13T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 5.V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 6.V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 6.1.dokument, ktorým úspešný uchádzač preukáže skutočnosť, že má zabezpečené kapacity potrebné na plnenie zmluvy: 6.1.1.rezervované kapacity kongresových sál a ubytovacích zariadení, 6.1.2.rezervované kapacity moderátora na všetky tri konferencie, 6.2.zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch. .7.V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania. Komunikácia Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy - systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len EVO). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v profile verejného obstarávateľa k danej zákazke. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. Pre viac informácii ohľadom vytvorenia účtu, vytvorenia a validácie nového hospodárskeho subjektu odporúčame pozrieť videonávody zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html v časti Záujemca/uchádzač, pozri Vytvorenie účtu, vytvorenie a validácia nového hospodárskeho subjektu Dôležité.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné