dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PVO/2022/L/2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Liptovská Teplička
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326330
Štefana Garaja 398/16, 05940 Liptovská Teplička

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Liptovská Teplička
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.liptovskateplicka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441599
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PVO/2022/LT/2
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia, resp. rekonštrukcia kúrenia podľa projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, v ktorej je návrh rozmiestnenia technológie tepelných čerpadiel a ich súčasti v strojovni (kotolni) a dimenzovanie potrubí v strojovni pre vykurovanie školy a materskej školy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 538 184,02
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO. 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO; Splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: min. tri doklady o realizácii prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote 450 tis. Eur bez DPH, pričom aspoň jedna stavba, ktorej súčasťou bola inštalácia zdroja tepla s tepelným čerpadlom zem voda, vrátane primárneho zdroja tzv. suchých vrtov min. 6 kusov hĺbka min. 100m, kde samotný zdroj tepla spolu s primárnym zdrojom a nevyhnutným príslušenstvom ako sú rozvody, MaR a podobne tvorí min. 80% hodnoty z predmetnej referenčnej zákazky. k bodu 2: A. min. 1 osoba podľa §4 a §5 vyhlášky Ministerstva hospodárstva č. 208/1993 určená na riadenia likvidácie závažných prevádzkových nehôd podľa. Dokladom je osvedčenie o odbornej spôsobilosti. B. min. 1 osoba podľa §4 a §5 vyhlášky Ministerstva hospodárstva č. 208/1993; zodpovedný vedúci pracovník určený na zaistenie odborného a bezpečného riadenia inej banskej činnosti a činnosti vykonávanej banským spôsobom pre vrtné práce pri strojnom vŕtaní studní s dĺžkou nad 30m a vrtov s dĺžkou nad 30m na iné účely. Dokladom je osvedčenie o odbornej spôsobilosti. C. min. 1 osoba na vykonávanie činnosti revízny technik tlakových zariadení v rozsahu min. Bb1, Bb2 podľa vyhlášky 508/2009 zákona 124/2006 Z. z. Dokladom je osvedčenie o odbornej spôsobilosti. D. min. 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky, t.j. stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby, čo preukazuje uchádzač osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. E. min. 1 os. s odbornou spôsobilosťou na vykonávanie geologických prác podľa zákona o geologických prácach č. 569/2007 Z.z. v odbore hydrogeologický prieskum, čo preukáže uchádzač preukazom o odbornej spôsobilosti osoby. Doklady podľa bodu 2 je možné nahradiť iným ekvivalentným dokladov vydaným v krajine EÚ.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný poskytnúť súčinnosť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmet. zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP. Za účelom zabezpečenia prípadných dodatočných finančných nákladov súvisiacich s odstránením chýb, verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky (kaucie) vo výške 2% z celkovej ceny diela s DPH. Podmienky zloženia realizačnej zábezpeky sú upravené v návrhu Zmluvy o dielo. Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne v hodnote zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo najneskôr v deň predchádzajúci dňu odovzdania staveniska.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-22T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie je povahou predmetu zákazky zelené verejné obstarávanie. 2.Súťažné podklady budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa pod príslušným názvom zákazky. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní ako je žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a ponúk, vysvetlenie podmienok účasti a ponúk a predkladanie ponúk, vysvetľovanie ponúk sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona. Určený informačný systém verejným obstarávateľom na komunikáciu v tomto verejnom obstarávaní je IS EVO ver. 18.0. 3. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. Splatnosť faktúr je 60 dní. 4. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6.Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-31T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné