dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SPRabcan
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
RABČAN SP, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53666411
Hlavná 426, 02944 Rabča

Slovensko
Kontaktná osoba: RABČAN SP, s. r. o.
Telefón: +421 914296822
Email: rabcansp@rabca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441607
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
16700000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na tri časti. Uchádzač môže podať ponuku na jednu časť, viac časti alebo všetky časti. Predmetom zákazky je obstaranie technologického vybavenia pre RSP RABČAN SP, s.r.o.. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov predmetu zákazky v jednotlivých častiach je uvedený v prílohách B1-B3
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 134 998,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO: 1.Podmienka účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač však nie je povinný predkladať požadovaný doklad. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu týkajúce sa zápisu v obchodnom alebo živnostenskom registri SR. 2. Podmienka účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) ZVO Záujemca ani uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky čestným vyhlásením a overuje sa prostredníctvom Registra osôb so zákazom - https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom490.htm . Vyjadrenie k čestnému vyhláseniu je uvedené aj v prílohe A, výzvy na predloženie ponuky. Týmto nie sú dotknuté práva uchádzača preukázať podmienky účasti prostredníctvom zápisu v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo v inom ekvivalentnom zozname platnom v Európskej únii, ak tento zápis preukazuje požadovanú skutočnosť. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v elektronickej ponuke predkladá doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO vo forme skenu originálu alebo úradne osvedčenej kópie, ak nie je stanovené inak. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením , pričom na požiadanie poskytne prijímateľovi doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač uvedie v ČV ktoré podmienky účasti preukazuje ČV.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa nevyžadujú
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) zákona . Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO. 1.2 ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. V prípade využitia zdrojov alebo kapacít inej osoby (iná osoba v kontexte definície podľa § 34 ods. 3 ZVO) musí uchádzač písomnou zmluvou preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje alebo kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok tejto inej osoby, že poskytne plnenie alebo kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Od inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO sa vyžaduje, aby preukázala, že spĺňa podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO a nesmie u nej existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO; oprávnenie poskytovať služby preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaná minimálna úroveň štandardu podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti: uchádzač ju preukáže predložením technického opisu ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov (napr. katalógový opis alebo technický list príslušného ponúkaného tovaru, výrobný výkres, napr. rozmerový nákres zobrazujúci dĺžkové a výškové dispozície) a fotografie predmetu zákazky. Doklady stačí predložiť v neoverenej kópii napr. prospekt od výrobcu. Opis musí byť v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jasne vyhodnotiť splnenie požadovaných min. technických požiadaviek uvedených v opise predmetu zákazky, resp. v jednotlivých prílohách B1-B3 výzvy na predloženie ponuky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Požiadavky a podmienky vykonania zákazky riešia i návrhy zmlúv pre jednotlivé časti predmetu zákazky, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-13T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je ani obstarávaním zameraným na inovácie, nie je zamerané na sociálne aspekty. 2.Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 3.Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí podpory formou dotácie a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, pričom na požiadanie poskytne prijímateľovi doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač uvedie v ČV ktoré podmienky účasti preukazuje ČV. 5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je uvedené inak. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 6.Upozorňujeme všetkých používateľov IS EVO, aby všetky otázky týkajúce sa používania IS EVO posielali na adresu eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovali pracovníkov telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (EVO), prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje elektronická komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní, prechádza k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. 7.Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441607. 8.Zmluvy nadobudnú platnosť dňom jej podpísania všetkými zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia postupom podľa zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, najneskôr však ku dňu podpisu zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie postupu zákazky zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, t.j. verejnému obstarávateľovi bude zo strany poskytovateľa NFP doručená kladná správa z kontroly verejného obstarávania. 9.Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil po vyhodnotení ponúk v zmysle stanoveného kritéria na 1. mieste. V prípade ak nebude tento uchádzač spĺňať podmienky účasti resp. jeho ponuka nebude v súlade s požiadavkami na predmet obstarávania, nebude jeho ponuka akceptovaná, verejný obstarávateľ pristúpi k vyhodnoteniu podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u nasledujúceho uchádzača.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné