dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10646-2000/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264186
Email: viera.kolesarova@uvo.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10646-2000/2022
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Údržba a rozvoj IS EVO
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmet zákazky pozostáva z dvoch vzájomne súvisiacich činností, a to z údržby IS EVO, ktorá zahŕňa zabezpečenie garantovanej spoľahlivosti a dostupnosti IS EVO tak, aby bola zaistená požadovaná úroveň dostupnosti služieb a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na procesy verejného obstarávania a z ďalšieho rozvoja, ktorý zahŕňa ďalšiu modernizáciu a aktualizáciu, ktorá bude vynútená budúcimi legislatívnymi zmenami, zmenami pracovných postupov alebo zmenou vnútorných alebo vonkajších rozhraní systémov, s ktorými sa informačný systém integruje alebo bude integrovať.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 174-356759
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Zmluva o poskytovaní servisných služieb - Service Level Agreement (SLA) č. 050-Z/2017
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2017-08-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 520 400,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-27T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zvýšenie maximálneho celkového počtu človekohodín určených Zmluvou o poskytovaní servisných služieb Service Level Agreement (SLA) č. 050-Z/2017 zo dňa 30. augusta 2017, ktorá bola zverejnená v Centrálnom registri zmlúv dňa 4. septembra 2017, ID zmluvy: 3082665, ktorá nadobudla účinnosť dňa 1. januára 2018, v znení Dohody o termínoch plnenia projektu Rozvoj EVO" uzatvorenej dňa 9. mája 2018 (ďalej len "Zmluva"), v znení Dodatku č. 1 zo dňa 22. februára 2019 (ďalej len Dodatok č. 1") a Dodatku č. 2 zo dňa 8. novembra 2021 (ďalej len Dodatok č. 2") z 16 736 človekohodín na 29 404 človekohodín, čo zodpovedá zvýšeniu celkovej maximálnej ceny predmetu zmluvy o 753 746,00 EUR bez DPH. Dňa 30. augusta 2017 bola uzatvorená Zmluva medzi TEMPEST a.s., IČO: 31326650 a Úradom pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, IČO: 31 797 903 (ďalej len Pôvodný objednávateľ). Keďže podľa § 187k Zákona o verejnom obstarávaní bola Pôvodnému objednávateľovi určená povinnosť vytvoriť Elektronickú platformu nástroj pre realizáciu procesov vo verejnom obstarávaní z existujúcich informačných systémov, a keďže zároveň dňa 31. marca 2022 prešli všetky práva a povinnosti zo Zmluvy z Pôvodného objednávateľa na Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava, IČO: 0015 1513 0010 (ďalej len "Objednávateľ), a keďže v dôsledku tejto zmeny okolností je Objednávateľ povinný zabezpečiť (i) migráciu IS EVO z prostredia Pôvodného objednávateľa do nového prostredia; (ii) nevyhnutné zmeny na odstránenie závislosti od prostredia Pôvodného objednávateľa; a (iii) nevyhnutých zmien vyplývajúcich zo zmien právnej úprav, bolo potrebné zvýšenie maximálneho celkového počtu človekohodín určených Zmluvou.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 413 138,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Objednávateľ, v súlade s ustanoveniami § 18 ods. 5 v spojení s § 18 ods. 1 písm. c) Zákona o verejnom obstarávaní, sa dohodol s Poskytovateľom na zvýšení celkového počtu človekohodín určených Zmluvou v znení Dodatku č. 1 a Dodatku č. 2, na 29.404 človekohodín, čo zodpovedá zvýšeniu celkovej maximálnej ceny predmetu zmluvy o 753 746,00 EUR bez DPH. Navýšenie ceny predmetu zmluvy podľa Dodatku č. 3 tak zodpovedá hodnote menšej ako 50% pôvodnej celkovej ceny zákazky dohodnutej v Zmluve podľa § 18 ods. 5 Zákona o verejnom obstarávaní.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 659 392,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 413 138,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné