dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OM22MLC100
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Malacky
Telefón: +421 949581914
Email: halmo@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445615
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OM22MLC100
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zhotovenie parkovísk pre bicykle na území mesta Malacky s väzbou na kľúčovú občiansku vybavenosť. Ide o vybudovanie: -5 ks uzamykateľných prístreškov pre bicykle umožňujúcich zaparkovanie súhrnne 174 bicyklov, -2 ks voľne stojacích stojanov pre bicykle umožňujúcich obojstranné parkovanie. Celková navrhovaná kapacita parkovacích miest pre bicykle v rámci uzamykateľných prístreškov, aj voľne stojacich stojanov pre bicykle je pre 176 bicyklov. Navrhovaná stavba tiež v maximálnej možnej miere rešpektuje a spĺňa podmienku prístupnosti podľa čl. 9 Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím (vyhláška MŽP SR 532/2002 Z.z., Zákon č. 50/1976 Z.z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku). Viac informácii sa nachádza vo výzve a v jej prílohách.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 264 309,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a)podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky. b)podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca (so sídlom alebo miestom podnikania v SR) nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov (ďalej len register). Zrušenie povinnosti predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísanými v registri, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy. Splnenie podmienky účasti podľa písm. b) tohto bodu uchádzač preukazuje predložením podpísaného čestného vyhlásenia, ktoré je súčasťou prílohy č. 4 Návrh na plnenie kritérií.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti: A)podla § 34 ods. 1 pis. b) ZVO: zoznamom stavebnych prac uskutocnenych za predchadzajucich pat rokov od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, miest a lehot uskutocnenia stavebnych prac; zoznam musi byt doplneny potvrdenim o uspokojivom vykonani stavebnych prac a zhodnoteni uskutocnenych stavebnych prac podla obchodnych podmienok, ak odberatelom: 1. bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla ZVO, dokladom je referencia, 2. bola ina osoba ako verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla ZVO, dokaz o plneni potvrdi odberatel; ak take potvrdenie uchadzac alebo zaujemca nema k dispozicii, vyhlasenim uchadzaca alebo zaujemcu o ich uskutocneni, doplnenym dokladom, preukazujucim ich uskutocnenie alebo zmluvny vztah, na zaklade ktoreho boli uskutocnene. B) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A) verejný obstarávateľ požaduje aby uchadzac preukazal, ze uskutocnil stavebne prace rovnakeho alebo podobneho charakteru ako je predmet zakazky (za práce podobneho charakteru ako je predmet zakazky sa povazuju najmä stavebne prace na budovaní prístreškov alebo iného mobiliára podobných rozmerov pevne spojených so zemou) minimalne jedna referencia vo vyske najmenej 75 000,- EUR bez DPH. V pripade ak uchadzac predklada zmluvu, referenciu alebo dokaz o plneni stavebnych prac, ktorých uskutocnenie casovo presahuje posudzovane obdobie, uchadzac v zozname uvedie zvlast hodnotu iba za tu cast stavebnych prac, ktora bola realizovana v posudzovanom obdobi (a len tuto sumu uchadzac zapocita do celkoveho suctu realizovanych stavebnych prac). V pripade, ak stavebne prace realizoval uchadzac ako clen zdruzenia skupiny dodavatelov, vycisli a zapocita iba financny objem, uskutocnovany nim samotnym. Potvrdenia vydane v inej mene ako v eurach je potrebne prepocitat a to tak, ze sumy uvedene v inych menach budu prepocitane kurzom ECB platnym k prvemu dnu v roku, v ktorom boli stavebne prace uskutocnene. B) verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval osobou stavbyvedúceho s osvedčením (protokolom) SKSI o vykonaní skúšky pre činnosť stavbyvedúci na odborné zameranie pozemné stavby. Uchádzač môže splnenie danej podmienky účasti preukázať aj ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako SR. Ak je osoba zapísaná vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného dokladu postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže verejný obstarávateľ danú skutočnosť overiť (napr. https://verejnyportal.sksi.sk/search). Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 4 tejto Výzvy.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-10T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1)Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE. 2. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 3.V profile a zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému JOSEPHINE kde budú všetky informácie k dispozícii. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek a podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a/alebo v súťažných podkladoch, v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ poskytuje vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti bezodkladne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk, ak -vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti nie je poskytnuté v lehote napriek tomu, že bolo vyžiadané dostatočne vopred alebo -v dokumentoch potrebných na vypracovanie ponuky alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti vykoná podstatnú zmenu Ak si vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti hospodársky subjekt, záujemca alebo uchádzač nevyžiadal dostatočne vopred alebo jeho význam je z hľadiska prípravy ponuky nepodstatný, verejný obstarávateľ nie je povinný predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie bude uverejnené vo webovej aplikácií JOSEPHINE pri dokumentoch k tejto zákazke. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať za doručenú okamihom uverejnenia vo webovej aplikácií JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ o jeho uverejnení odošle správu všetkým známym záujemcom v deň uverejnenia. Verejný obstarávateľ, ak je to nevyhnutné, môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch kedykoľvek počas lehoty na predkladanie ponúk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-29T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné