dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 202217-D3-101/2017
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165387
Lazaretská 26, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné centrum zdravotníckych informácií
Email: Katarina.GrejtakBednarikova@nczisk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 202217-D3-101/2017
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Podporné služby pre zabezpečenie prevádzky Informačného systému ESZ a ESZ RF a RS
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

48800000-6

72222300-0

72254000-0

72262000-9

72263000-6

72310000-1

72330000-2

72265000-0

72212000-4

72212180-4

72320000-4

72511000-0

72700000-7

80531200-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národné centrum zdravotníckych informácií, Lazaretská 26, 811 09 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytnutie podporných služieb pre zabezpečenie prevádzky Informačného systému ESZ a ESZ RF a RS ktoré pozostávajú z: - Služby servisnej podpory Správa a Riešenie incidentov a problémov, - Zmeny a Rozvoj aplikačného programového vybavenia, vrátane Testovania a Podpory pri implementácii, - Služby prevádzkovej podpory Konzultácie, Administrácia, Školenia.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 224-466511
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zmluva o poskytovaní podporných služieb Underpinningcontract pre zabezpečenie prevádzky Informačného systému ESZ a ESZ RF a RS
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2017-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 13 798 417,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

48800000-6

72222300-0

72254000-0

72262000-9

72263000-6

72310000-1

72330000-2

72265000-0

72212000-4

72212180-4

72320000-4

72511000-0

72700000-7

80531200-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národné centrum zdravotníckych informácií, Lazaretská 26, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie podporných služieb pre zabezpečenie prevádzky Informačného systému ESZ a ESZ RF a RS ktoré pozostávajú z: - Služby servisnej podpory Správa a Riešenie incidentov a problémov, - Zmeny a Rozvoj aplikačného programového vybavenia, vrátane Testovania a Podpory pri implementácii, - Služby prevádzkovej podpory Konzultácie, Administrácia, Školenia.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 73
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 25 283 299,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Účelom tohto Dodatku je doplnenie a precizovanie vybraných ustanovení Zmluvy v záujme odstránenia prípadnej právnej neistoty medzi Zmluvnými stranami, a to najmä vzhľadom na potrebu obstarania nového poskytovateľa podporných služieb pre IS ESZ a následného prechodu poskytovania služieb na nového poskytovateľa, ako aj primeraná úprava niektorých zmluvných dojednaní pre poskytovanie služieb počas ďalšieho obdobia trvania Zmluvy na základe jej predĺženia týmto Dodatkom. Tento precizuje vzájomné vzťahy Zmluvných strán, najmä v záujme plynulého prechodu poskytovania podporných služieb k IS ESZ na nového poskytovateľa po zániku Zmluvy, ktorý nie je možný bez poskytnutia súčinnosti Poskytovateľa, a to z technických, právnych a ekonomických dôvodov.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 18 397 889,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 25 283 299,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné