dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01 - SVP - SP BB
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Telefón: +421 456945157
Email: zuzana.mrazova@svp.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01 - SVP - SP BB
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Časť č.: Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Dodatočné kódy CPV
45247211-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Banská Bystrica, k. ú. Banská Bystrica, k. ú. Radvaň, k. ú. Šalková
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Stavba rieši úpravu brehov, ochranných hrádzí, nábrežných protipovodňových múrov, mobilné hradenie a spôsob vypúšťania vnútorných vôd počas prechodu návrhovej povodne v koryte Hrona a jeho doterajšieho inundačného územia cez intravilán mesta Banská Bystrica. Jediné územie inundácie v intraviláne mesta je ľavý breh Hrona a to: Medzi ulicou 9.Mája, od podjazdu pod železničným telesom smer príjazd na most na ulici 9.Mája, až po breh pod Malou železničnou stanicou v šírke až po teleso železničného násypu. S týmto územím, ako inundačným územím pre využitie prietočnej kapacity koryta sa počíta aj v tejto stavbe. Ľavý a pravý breh rieky Hron, mimo toto inundačné územie je chránený navrhovanou stavbou, ktorá pozostáva z vybudovania protipovodňových nábrežných múrov a k ním prislúchajúcich častí mobilnej protipovodňovej ochrany, nad hladinu návrhovej povodne 1,0 m. Úsek 4: Protipovodňová línia na 4. úseku, potoku Bystrica v r. km 175,380 je navrhnutá tak, aby spätné vzdutie od Hrona pri návrhovej povodni Q100 v Hrone a prietoky Bystrice v koryte Bystrice neboli preliate do chráneného územia. Pre Bystricu je bezpečnostné prevýšenie navrhnuté na výšku 1,5 m v celom úseku a pri zaústení Bystrice do Hrona až na 1,7-2,0 m. Pevná časť protipovodňovej ochrany, pokiaľ sa nenachádza v mieste ciest a chodníkov, je navrhnutá do úrovne hladiny pri Qnávrhovom a viac. V mieste priechodov pre chodcov, prechodov cestných komunikačných prepojení, vstupov do koryta a podobne sú otvory v nábrežnom múre hradené mobilnými prvkami protipovodňovej ochrany na plnú výšku od prahu hradenia, ktorý kopíruje súčasný terén komunikácií a chodníkov. Banská Bystrica Majer, ochrana intravilánu pred povodňami, rekonštrukcia: Technické riešenie stavby v lokalite medzi lávkou v Majeri (r. km 178,232) a cestným mostom do priemyselného parku v Šalkovej cez Selčiansky potok je funkčným a stavebným pokračovaním ochranných opatrení, ktoré končia pri lávke v Majeri (Banská Bystrica ochrana intravilánu pred povodňami, 3. úsek pravý breh). Navrhované technické riešenie protipovodňových opatrení pozostáva: - z vybudovania nábrežného múru na pravom brehu Hrona a Selčianskeho potoka - z prevýšenia existujúcej pravostrannej zemnej ochrannej hrádze Selčianskeho potoka - z vybudovania objektu protipovodňového hradenia otvoru v nábrežnom múre v mieste schodov. Protipovodňové ochranné opatrenia v riešenom úseku Hrona sú navrhnuté na zabezpečenie ochrany územia na návrhový prietok Q100 = 503 m3.s-1 s prevýšením 1,0 m nad hladinu návrhového prietoku. Banská Bystrica, Iliaš - Radvaň, protipovodňové opatrenia na Hrone r. km 172,000-173,564, rekonštrukcia: Účelom stavby je zabezpečiť protipovodňovú ochranu územia na pravom a ľavom brehu Hrona a to od r. km 172,000 (cestný most do Iliaša) po r. km 173,564 (cestný most Kráľová). Protipovodňové opatrenia sú navrhnuté s prevýšením 1,0 m nad vypočítanú výšku hladiny v koryte a inundácii pri prietoku návrhovej povodne Q100 = 560 m3 . s-1. Technické riešenie rekonštrukcie pozostáva zo zvýšenia kapacity ochrannej hrádze v dĺžke 1011 m formou dobudovania nábrežného múrika max. výšky cca 1,0 m a zo samotnej rekonštrukcie existujúcich nábrežných múrov v dĺžke 513 m. Prevádzkové otvory v nábrežných múroch počas povodňových prietokov budú ochránené mobilnými prvkami a ľavostranný železničný podchod bude ochránený dočasným vrecovaním. Banská Bystrica ochrana intravilánu pred povodňami - 6. Sklad mobilného hradenia: Navrhovaná stavba je skladom pre stavbu, v rozsahu areálu Skladu MH sú vymedzené plochy pre čistenie, ošetrovanie a údržbu komponentov mobilného hradenia. Táto údržba sa musí vykonať vždy pred uložením komponentov na palety a uskladnením paliet s komponentami do skladu.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 28
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 220-502962
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Časť č.: Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Názov: Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-11-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 21 488 913,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45247211-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Banská Bystrica, k. ú. Banská Bystrica, k. ú. Radvaň, k. ú. Šalková
Opis obstarávania:
Stavba rieši úpravu brehov, ochranných hrádzí, nábrežných protipovodňových múrov, mobilné hradenie a spôsob vypúšťania vnútorných vôd počas prechodu návrhovej povodne v koryte Hrona a jeho doterajšieho inundačného územia cez intravilán mesta Banská Bystrica. Jediné územie inundácie v intraviláne mesta je ľavý breh Hrona a to: Medzi ulicou 9.Mája, od podjazdu pod železničným telesom smer príjazd na most na ulici 9.Mája, až po breh pod Malou železničnou stanicou v šírke až po teleso železničného násypu. S týmto územím, ako inundačným územím pre využitie prietočnej kapacity koryta sa počíta aj v tejto stavbe. Ľavý a pravý breh rieky Hron, mimo toto inundačné územie je chránený navrhovanou stavbou, ktorá pozostáva z vybudovania protipovodňových nábrežných múrov a k ním prislúchajúcich častí mobilnej protipovodňovej ochrany, nad hladinu návrhovej povodne 1,0 m. Úsek 4: Protipovodňová línia na 4. úseku, potoku Bystrica v r. km 175,380 je navrhnutá tak, aby spätné vzdutie od Hrona pri návrhovej povodni Q100 v Hrone a prietoky Bystrice v koryte Bystrice neboli preliate do chráneného územia. Pre Bystricu je bezpečnostné prevýšenie navrhnuté na výšku 1,5 m v celom úseku a pri zaústení Bystrice do Hrona až na 1,7-2,0 m. Pevná časť protipovodňovej ochrany, pokiaľ sa nenachádza v mieste ciest a chodníkov, je navrhnutá do úrovne hladiny pri Qnávrhovom a viac. V mieste priechodov pre chodcov, prechodov cestných komunikačných prepojení, vstupov do koryta a podobne sú otvory v nábrežnom múre hradené mobilnými prvkami protipovodňovej ochrany na plnú výšku od prahu hradenia, ktorý kopíruje súčasný terén komunikácií a chodníkov. Banská Bystrica Majer, ochrana intravilánu pred povodňami, rekonštrukcia: Technické riešenie stavby v lokalite medzi lávkou v Majeri (r. km 178,232) a cestným mostom do priemyselného parku v Šalkovej cez Selčiansky potok je funkčným a stavebným pokračovaním ochranných opatrení, ktoré končia pri lávke v Majeri (Banská Bystrica ochrana intravilánu pred povodňami, 3. úsek pravý breh). Navrhované technické riešenie protipovodňových opatrení pozostáva: - z vybudovania nábrežného múru na pravom brehu Hrona a Selčianskeho potoka - z prevýšenia existujúcej pravostrannej zemnej ochrannej hrádze Selčianskeho potoka - z vybudovania objektu protipovodňového hradenia otvoru v nábrežnom múre v mieste schodov. Protipovodňové ochranné opatrenia v riešenom úseku Hrona sú navrhnuté na zabezpečenie ochrany územia na návrhový prietok Q100 = 503 m3.s-1 s prevýšením 1,0 m nad hladinu návrhového prietoku. Banská Bystrica, Iliaš - Radvaň, protipovodňové opatrenia na Hrone r. km 172,000-173,564, rekonštrukcia: Účelom stavby je zabezpečiť protipovodňovú ochranu územia na pravom a ľavom brehu Hrona a to od r. km 172,000 (cestný most do Iliaša) po r. km 173,564 (cestný most Kráľová). Protipovodňové opatrenia sú navrhnuté s prevýšením 1,0 m nad vypočítanú výšku hladiny v koryte a inundácii pri prietoku návrhovej povodne Q100 = 560 m3 . s-1. Technické riešenie rekonštrukcie pozostáva zo zvýšenia kapacity ochrannej hrádze v dĺžke 1011 m formou dobudovania nábrežného múrika max. výšky cca 1,0 m a zo samotnej rekonštrukcie existujúcich nábrežných múrov v dĺžke 513 m. Prevádzkové otvory v nábrežných múroch počas povodňových prietokov budú ochránené mobilnými prvkami a ľavostranný železničný podchod bude ochránený dočasným vrecovaním. Banská Bystrica ochrana intravilánu pred povodňami - 6. Sklad mobilného hradenia: Navrhovaná stavba je skladom pre stavbu, v rozsahu areálu Skladu MH sú vymedzené plochy pre čistenie, ošetrovanie a údržbu komponentov mobilného hradenia. Táto údržba sa musí vykonať vždy pred uložením komponentov na palety a uskladnením paliet s komponentami do skladu.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 1350
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 23 062 273,72
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
2.2.8 - SO 2L.08 Opatrenia na existujúcich kanalizačných vyústeniach Zmena typu a počtu koncových klapiek na úseku č. 2 z dôvodu montáže koncových klapiek, ktoré by sa podľa pôvodného návrhu mali montovať na príruby a súčasne z technických a prevádzkových podmienok by mali byť zabudované do steny brehového múru a lícovať s ním. Nakoľko sa na žiadnom z vyústení nenachádzajú príruby, nie je možné pôvodný typ klapiek namontovať. Pre zapustenie klapiek by bolo potrebné vybúrať časť múru , čo v zmysle vyjadrenia statika a diagnostiky múru nie je odporúčané a pri použití týchto klapiek by museli byť do rozpočtu zahrnuté položky búrania. 2.1.1.4 SO 2P.04 Odstránenie pôvodného nábrežného múru Zmena súvisí s novoobjavenou betónovom konštrukciou, ktorá bola identifikovaná pri výkopových prácach v úseku na pravej strane brehu toku Hron pri podchode pre peších a tým s nárastom položky búrania základov a k nej prislúchajúcim položkám týkajúcich sa prepravy a likvidácie odpadu. 2.2.6 - SO 2L.06 Mobilné hradenie K zmene počtu prvkov mobilného hradenia došlo postupným kompletizovaním prvkov mobilného hradenia po jednotlivých dilatačných blokoch a k spresneniu a aktualizácií výmer mobilných prvkov mobilného hradenia uvedených v Dodatku č. 14, ZoD č. 1910/2018-BB. Deklarované rozdiely sú vykázané ako numerické pochybenia a sú zreálnené v konečnom rozdielovom výkaze výmer. 8 - SO 2P.20.3 Uzatvárací objekt Navýšenie množstva zábradlia vzniklo rozpracovaním DRS a následne aj výrobnej a dielenskej dokumentácie zhotoviteľa, v ktorej došlo k spodrobneniu a doplneniu technického riešenia dokumentácie pre stavebné povolenie. DRS bola vypracovaná na základe dodaných podkladov, miestnych podmienok a nových skutočností zistených v procese jej vypracovávania, zohľadnenia STN 74 3305 a zabezpečenia kolektívnej ochrany pred pádom z výšky, resp. do voľnej hĺbky (vyhl. MPSVaR č. 147/2013 Z. z.). 6 - SO 2P.20.6 Prepojovací blok 7 - SO 2P.20.7 Čerpacia stanica Zmena úpravy návodného opevnenia brehovej línie Hrona z kyklopského muriva na železobetónové steny navrhnuté v pohľade od rieky formou matrice súvisí so skutočnosťou, že v čase vypracovávania DRS sa ukázalo riešenie navrhnuté v DSP ako staticky nevyhovujúce a bola navrhnutá zámena kamenného obkladu za matricu do betónu so vzorom lomového kameňa. 9 - SO 2P.20.9 Úprava dna V projekte pre stavebné povolenie bola navrhnutá úprava dna Rudlovského potoka z betónových prefabrikátov, ukladaných priamo do vodného toku. Vzhľadom k tomu, že došlo k zmene DRS pre SO 2P.22 Stavebná jama pre zátvorný objekt a čerpaciu stanicu, ktorá vytvorila priestor pre realizáciu úpravy dna v suchej stavebnej jame, bolo navrhnuté nové dno z monolitických betónových dosiek vystužených kari sieťou. Oproti pôvodnému návrhu sa jedná o technické riešenie realizované v priaznivejších podmienkach a statiky odolnejšiemu vzhľadom na rýchlosti prúdenia vody v Rudlovskom potoku. 10 - SO 2P.20.10 Napojenie brehového múru Hrona na objekt Čerpacia stanica Zátvorný objekt a čerpacia stanica sú na brehovú líniu Hrona napojené cez SO 2P.20.4 Nový brehový múr a SO 2P.20.10 Napojenie brehového múru na objekt ČS. Pôvodná brehová línia Hrona je tvorená gravitačnými múrmi z kyklopského muriva. Pri odkopoch bolo zistené, že tieto múry sú zvetrané a v staticky nevyhovujúcom stave. Z tohto dôvodu bola vykonaná zmena založenia SO 2P.20.4 v úseku napojenia na existujúci brehový múr. Pôvodný návrh, ktorý uvažoval s gravitačným napojením, bol upravený na múr s pilótovými základmi. Zmena založenia sa dotkla aj SO 2P.20.10. V koncovom úseku navrhovaného objektu, kde bol jestvujúci základ kyklopského múru vo vyhovujúcom stave, bol ponechaný a nová železobetónová konštrukcia nadviazala na pôvodný základ. Uvedeným spôsobom boli vytvorené vhodné podmienky pre realizáciu objektov v komplikovaných miestnych pomeroch, ktoré nebolo možné vopred predvídať. Pre nedostatok znakov v tomto oznámení sú predmetom dodatku ďalšie zmeny, ktoré nebolo možné predvídať.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 22 831 392,55
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 23 062 273,72
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné