dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 91285/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Telefón: +421 249234340
Email: iveta.bajerova@financnasprava.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 91285/2022 - 2. časť
Hlavný kód CPV
48812000-3
Druh zákazky
OPIS
Názov
Zabezpečenie prevádzky a rozvoja informačného systému Finančnej správy v oblasti HW a SW infraštruktúry
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
48812000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky a všetky úrady a útvary v rámci jeho pôsobnosti.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Zabezpečenie obnovy HW zdrojov a súvisiacich SW licencií pre bezpečnostnú a komunikačnú infraštruktúru Finančnej správy SR a to pre neprodukčné aj produkčné prostredia informačných systémov Finančnej správy SR. Predmet obstarávania pozostáva z dodávky bezpečnostnej a sieťovej infraštruktúry (firewall, GSS, LAN, WiFi, switch, router, kabeláž, náhradné diely, periférie a príslušenstvo k požadovaným technickým zariadeniam), dodávka licenčného softvérového vybavenia a zabezpečenie súvisiacich služieb (analýza, návrh, implementácia atď.), vrátane HW a SW podpory.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 153-351360
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 91285/2022 - 2. časť
Časť č.: 2
Názov: Sieťová infraštruktúra
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-08-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 12 000 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákazka je rozdelená na tri samostatné časti: 1. časť- Centrálna infraštruktúra, 2. časť- Sieťová infraštruktúra, 3. časť- Lokálna infraštruktúra. Toto oznámenie sa týka Rámcovej dohody pre 2. časť- Sieťová infraštruktúra. Rámcová dohoda pre 2. časť bola uzavretá so 4 uchádzačmi. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ uviedol vo formulári, že "zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov", aby mohol v oznámení uviesť všetkých štyroch dodávateľov. Celková hodnota rámcovej dohody pre 2. časť je 12 000 000,00 eur bez DPH. Na základe Rámcovej dohody a dodatku č. 1 možno zadávať zákazku opätovným otvorením súťaže za použitia elektronickej aukcie na jej vyhodnotenie. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
48812000-3
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky a všetky úrady a útvary v rámci jeho pôsobnosti.
Opis obstarávania:
Zabezpečenie obnovy HW zdrojov a súvisiacich SW licencií pre bezpečnostnú a komunikačnú infraštruktúru Finančnej správy SR a to pre neprodukčné aj produkčné prostredia informačných systémov Finančnej správy SR. Predmet obstarávania pozostáva z dodávky bezpečnostnej a sieťovej infraštruktúry (firewall, GSS, LAN, WiFi, switch, router, kabeláž, náhradné diely, periférie a príslušenstvo k požadovaným technickým zariadeniam), dodávka licenčného softvérového vybavenia a zabezpečenie súvisiacich služieb (analýza, návrh, implementácia atď.), vrátane HW a SW podpory.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 12 000 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zabezpečenie obnovy HW zdrojov a súvisiacich SW licencií pre bezpečnostnú a komunikačnú infraštruktúru Finančnej správy SR a to pre neprodukčné aj produkčné prostredia informačných systémov Finančnej správy SR. Predmet obstarávania pozostáva z dodávky bezpečnostnej a sieťovej infraštruktúry (firewall, GSS, LAN, WiFi, switch, router, kabeláž, náhradné diely, periférie a príslušenstvo k požadovaným technickým zariadeniam), dodávka licenčného softvérového vybavenia a zabezpečenie súvisiacich služieb (analýza, návrh, implementácia atď.), vrátane HW a SW podpory. Cieľom a účelom obstarania predmetu Rámcovej dohody 75298/2018 - 2. časť bolo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa s pôsobnosťou v rámci celého územia Slovenskej republiky plnenia, ktoré mali nahradiť pôvodnú techniku a technológiu, značne zastaralú, nefunkčnú a nekompatibilnú s ostatnou novšou technikou a technológiou, ktorou disponoval verejný obstarávateľ.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 12 000 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 12 000 000,00
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné