dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Telefón: +421 484344282 Fax: +421 484344191
Email: zdenka.cupkova@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 5851/2021/150
Hlavný kód CPV
22000000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Konsignačné štítky slúžia na evidenciu a následnú kontrolu dokladov o pôvode dreva vystavených ručne elektronickými záznamovými zariadeniami (záznamník, tablet, smartfón) cez mobilné aplikácie.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
22400000-4

79800000-2

60000000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania je sídlo kupujúceho: LESY SR, štátny podnik, Námestie SNP č. 8, 975 66 Banská Bystrica
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie konsignačných štítkov, ktoré sa používajú na evidenciu a následnú kontrolu dokladov o pôvode dreva vystavených ručne elektronickými záznamovými zariadeniami (záznamník, tablet, smartfón) cez mobilné aplikácie Dodanie predmetu zákazky sa požaduje vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním, vrátane balenia a vyloženia na mieste dodania. Bližšie informácie sú uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení predmetného verejného obstarávania z dôvodu, že sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. V súlade s § 57 ods. (3) zákona VO verejný obstarávateľ plánuje opakovať zadávanie predmetnej zákazky v súlade so zákonom o VO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-16T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné