dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Rankovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691267
Rankovce 18, 04445 Rankovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Rankovce
Telefón: +421 556964203 Fax: +421 557290409
Email: starostarankovce@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom plnenia zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom: Výstavba chodníkov a miestnych komunikácií v obci Rankovce. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky - opis predmetu zákazky, je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole C. Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 3-1 Projektová dokumentácia stavby a súvisiace dokumenty (ďalej ako Príloha č.3-1) a v Prílohe č. 3-2 Výkaz-výmer stavby SO 1 a SO 2 (ďalej ako Príloha č. 3-2) .
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45233260-9

45233161-5

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto realizácie predmetu zákazky - diela: KÚ Rankovce, parc. č. KN C 70, 473/6, 473/20, 473/18-1, 346/4, 346/6, 27, 28, 30, 32; okr. Košice - okolie
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce predstavujúce výstavbu chodníkov a miestnych komunikácii v obci Rankovce. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky - opis predmetu zákazky, je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole C. Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 3-1 Projektová dokumentácia stavby a súvisiace dokumenty (ďalej ako Príloha č. 3-1) a v Prílohe č. 3-2 Výkaz-výmer stavby SO 1 a SO 2 (ďalej ako Príloha č. 3-2) .
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
OPLZ-PO6-SC611-2021-2:
Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z verejných zdrojov z Operačného programu Ľudské zdroje a z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky sú uvedené v zmluve o dielo

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 303 341,19
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 272 305,52
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-17T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné