dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 22042022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30810710
Štefanovičova 3, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Telefón: +421 0220907224
Email: viliam.beno@normoff.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://unms.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438026
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 22042022
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
3.1.Predmetom zákazky je vytvorenie a implementácia softvérového Informačného systému špecifikovaného v časti B OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov, ktorý je súčasťou projektu s názvom Jednotná digitálna brána ÚNMS SR a ktorého hlavnou úlohou je navrhnúť technické riešenie pre implementáciu vybraných častí jednotnej digitálnej brány podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2018/1724 z 2. októbra 2018 o zriadení jednotnej digitálnej brány na poskytovanie prístupu k informáciám, postupom a asistenčným službám a službám riešenia problémov a o zmene nariadenia (EÚ) č. 1024/2012 (ďalej len nariadenie (EÚ) 2018/1724) v pôsobnosti Objednávateľa
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 397 880,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
3.5.1. Modul M2 Pravidlá a požiadavky týkajúce sa výrobkov
Časť č.: Časť A
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, Štefanovičova 3, P. O. Box 76, 810 05 Bratislava 15, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Podrobný popis softvérových prác je uvedený v Časti "B" - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Táto časť A: musí byť zrealizovaná a nasedená do 3 mesiacov od vyzvania verejným obstarávateľom
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
85 360,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: č.311071BKD5, Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/12-DOP
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku pre túto časť uvedeného verejného obstarávania nasledovne: Pre časť A modul M2 vo výške 4 000,00,- EUR (slovom: štyritisíc eur) Podmienky a spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch

Názov
Modul M3 Centrálny repozitár noriem
Časť č.: Časť "B"
Dodatočné kódy CPV
72300000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, Štefanovičova 3, P. O. Box 76, 810 05 Bratislava 15, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Podrobný popis softvérových prác je uvedený v Časti "B" - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Táto časť B: musí byť zrealizovaná a nasedená do 8 mesiacov od vyzvania verejným obstarávateľom
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
183 760,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: č. 311071BKD5, Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/12-DOP
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku pre túto časť uvedeného verejného obstarávania nasledovne: Pre časť B modul M2 vo výške 9 000,00,- EUR (slovom: deväťtisíc eur) Podmienky a spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch

Názov
Modul M4 Kontaktné miesto pre výrobky s chatbotom
Časť č.: Časť "C"
Dodatočné kódy CPV
72330000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, Štefanovičova 3, P. O. Box 76, 810 05 Bratislava 15, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Podrobný popis softvérových prác je uvedený v Časti "B" - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Táto časť C: musí byť zrealizovaná a nasedená do 3 mesiacov od vyzvania verejným obstarávateľom
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
128 760,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311071BKD5, Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/12-DOP
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku pre túto časť uvedeného verejného obstarávania nasledovne: Pre časť C modul M2 vo výške 6 000,00,- EUR (slovom: šesťtisíc eur) Podmienky a spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy (www.oversi.gov.sk). V súčasnosti má verejný obstarávateľ prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) ZVO. Ostatné doklady predkladá uchádzač v ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 063-165880
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-15T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO 2. Proces verejného obstarávania bude prebiehať použitím systému elektronického verejného obstarávania (IS EVO) na stránke : https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/438026?page=1&limit=20&sort=datumAktualizacie&sort-dir=DESC&ext=0&text=&nazovZakazky=jednotn%C3%A1+digit%C3%A1lna+br%C3%A1na&obstarNazov=&obstarIco=&cpv=&datumAktualizacie=-1&nut=&kriterium=-1&fin=-1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&sposobRealizacieZakazky= 3. pri vyhodnotení ponúk pri všetkých častiach zákazky nebude použitá elektronická aukcia
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-13T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné