dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: GUR000059
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Košický samosprávny kraj
Telefón: +421 918451085
Email: ladislav.gurcik@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.regionet.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: GUR000059
Hlavný kód CPV
66114000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Operatívny leasing prenájom nových IT zariadení - notebookov logický celok č. 1 v počte 30 kusov a logický celok č. 2 v počte 75 kusov po dobu 48 mesiacov odo dňa ich odovzdania a prevzatia
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72514100-2

30213000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Košický samosprávny kraj, Námestie Maratónu mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie operatívneho leasingu prenájom nových IT zariadení - notebookov logický celok č. 1 v počte 30 kusov a logický celok č. 2 v počte 75 kusov po dobu 48 mesiacov odo dňa ich odovzdania a prevzatia. Podrobnosti a špecifikácia sú uvedené v Súťažných podkladoch
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 099-274544
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYGUR000059:Operatívny leasing notebookov:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v zmysle § 57 ods.(2) ZVO zrušil verejné obstarávanie z dôvodu, že sa zmenili okolnosti za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené. Požiadavka na VO vystavená v rámci modernizácie základnej infraštruktúry (105 ks notebookov pre zamestnancov KSK) bola vystavená vo Februári 2022 na základe dovtedy existujúcich informácií o Digitálnej transformácií v rámci KSK. V tom čase prebiehala prvotná analýza ohľadne implementácie produktu Microsoft 365 v rámci KSK ako aj ostatných OVZP začiatok Digitálnej transformácie. Výsledky analýzy a schválenie Projektu pre pilotnú implementáciu M365 v rámci KSK bola odsúhlasená v Apríli 2022. Nevyhnutnou podmienkou pre úspešnú implementáciu pilotného projektu je aj technické zabezpečenie ako napr. technické požiadavky na notebooky. Z dôvodu že VO Operatívny leasing notebookov na 48 mesiacov (105ks.) nespĺňa jednu zo základných požiadaviek projektu zabudovaný TPM 2.0 chip, kvôli kryptovaniu diskov jedna zo základných požiadaviek vyplývajúcich z pohľadu zákona o Kybernetickej bezpečnosti, nákup týchto zariadení je v danom rozsahu nepotrebný
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-13T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné