dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022/ZNHzv
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Divadlo Nová scéna
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164861
Živnostenská 1, 81214 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Divadlo Nová scéna
Telefón: +421 908769921
Email: monika.clovieckova@novascena.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nova-scena.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445214
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2022/ZNHzv
Hlavný kód CPV
45421132-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je : výmena starých zamortizovaných, technicky a energeticky nevyhovujúcich okien v miestnosti č. AB 502 a D 146.c, v celkovom počte 5 ks. Parametre okien: A/ 1ks plastové okno dvojdielne - biele , výplň dvojsklo 4-16-4, krídla otváravo-sklopné, výška okna 1 750 mm, šírka okna 2 350 mm, Al parapet vonkajší šírka 165 mm, dĺžka 2 370 mm, parapet vnútorný šírka 200 mm, dĺžka 2 370 mm, miesto montáže 1. poschodie objektu, B/ 2ks plastové okno jednodielne - biele , výplň dvojsklo 4-16-4, otváravo-sklopné, výška 600 mm, šírka 600 mm, Al parapet vonkajší šírka 150 mm, vnútorný šírka 15 mm, dĺžka 620 mm, C/1ks plastové okno dvojdielne - biele , výplň dvojsklo 4-16-4, krídla otváravo-sklopné, výška 1 900 mm, šírka 1 400 mm, , Al parapet vonkajší šírka 150 mm, dĺžka 1 400 mm, vnútorný - plastový šírka 150 mm, dĺžka 1 430 mm, D/1ks plastové okno jednodielne - biele , výplň dvojsklo 4-16-4, otváravo-sklopné, výška 1 900 mm, šírka 1 000 mm, , Al parapet vonkajší šírka 150mm, dĺžka 1 000 mm, vnútorný -plastový šírka 150 mm, dĺžka 1 030 mm. Pre všetky okná požaduje verejný obstarávateľ presné zameranie pred výrobou, demontáž, odvoz a likvidáciu starých okien a parapetov, začistenie špaliet, montáž v zmysle technologických predpisov, výrobu a dodanie na miesta montáže. Verejný obstarávateľ pripája ako súčasť opisu fotografie vymieňaných okien.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 800,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie týchto podmienok dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona, resp. zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov vytvorenie právnej formy do predloženia ponuky. Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Záujemcom/uchádzačom môže byť hospodársky subjekt - fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na poskytnutie požadovaného predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov oprávnenému konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy o poskytovaní služieb a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy o poskytovaní služieb.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-05T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s výzvou na predkladanie ponúk. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0), vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/445214. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky na celý predmet zákazky; cenu celkom rozpíše podľa okien, s rozpisom všetkých položiek. 7. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 9. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom uskutočniť obhliadku miesta plnenia pred predložením ponuky, vrátane zamerania. Kontaktná osoba: Ing. Emil Benček, emil.bencek@novascena.sk, mobil: +421 905 998 668. 10. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a touto výzvou. 11. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky (sken dokladu) alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnené všetky formuláre podľa vzorov, sprístupnených verejným obstarávateľom v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; c/ uchádzač uvedie reálnu dodaciu lehotu v počte dní odo dňa zadania objednávky. 12. Uchádzači predložia svoje ponuky formou skenov jednotlivých podpísaných dokumentov. 13. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 14. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, ani žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné