dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NBS1-000-075-794
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844789
Imricha Karvaša 1 Array, 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Telefón: +421 257871223
Email: lubomira.kristinova@nbs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nbs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452613
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: NBS1-000-075-794
Hlavný kód CPV
71300000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výkon činnosti technického dozoru na diele: Rekonštrukcia garáží a bezpečnostné úpravy vjazdu do budovy NBS
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 142 584,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí predložiť sken platného dokladu o oprávnení na poskytovanie služieb na predmet zákazky (výpis z obchodného registra alebo výpis zo živnostenského registra alebo iný doklad o oprávnení), pričom doklad nesmie byť starší ako 3 mesiace predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk). 2.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov môže nahradiť doklad uvedený v bode 1. uvedením informácie, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní. 3.Uchádzač nesmie mať v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verenom obstarávaní uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predmetnú podmienku preukazuje čestným vyhlásením v zmysle prílohy č. 4 výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené vo výzve na predloženie ponuky na zákazku s nízkou hodnotou.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Zákazka sa bude realizovať na základe mandátnej zmluvy, ktorá je súčasťou výzvy. 2. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača počas trvania mandátnej zmluvy mať uzatvorenú platnú poistnú zmluvu, resp. poistný certifikát s dohodnutou poistnou sumou najmenej 100 000,- eur, ktorú úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti mandátnej zmluvy v súlade s podmienkami uvedenými v mandátnej zmluve.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-05T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 2. V prípade záujmu je možné vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si záujemcovia sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné pre prípravu a spracovanie ponuky a podpísanie mandátnej zmluvy. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie zákazky idú na ťarchu záujemcu. Bližšie informácie sú uvedené vo výzve. 3.V zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami /uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. 4.JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5. Predmetné verejné obstarávanie je: žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné