dnes je 16.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UVTOS-00931/36-SU-2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých Sučany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00738361
Družstevná 1611/2, 03852 Sučany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých Sučany
Telefón: +421 432832803
Email: branislava.nemcova@zvjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/453541
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok potravín vrátane dopravy na určené miesto a vyloženie tovaru na určené miesto pre Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2, 038 52 Sučany. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 745 930,77
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
OPIS
Názov
Kategória č. 1 Čerstvá zelenina a ovocie
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15300000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečenie dodávok čerstvej zeleniny a ovocia
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
222 153,23:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 2 Pekárenské výrobky
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15612500-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok pekárenských výrobkov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
403 967,93:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Pod pojmom obnova obstarávanie rozumieme vyhlásenie kontraktnej výzvy na predkladanie ponúk po zriadení DNS.
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 3 Hlboko zmrazené mäso a ryby
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
15896000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok hlboko mrazeného mäsa a rýb
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
538 570,31:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 4 Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
15500000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mlieka a mliečnych výrobkov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
487 445,39:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 5 Mäsové výrobky
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
15130000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mäsových výrobkov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
328 402,14:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 6 Vajcia
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
03142500-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok vajec
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
38 573,75:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 7 Mrazená zelenina, ovocie a mrazené polotovary
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
15331170-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mrazenej zeleniny, ovocia a mrazených polotovarov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
23 965,98:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 8 Majonézové šaláty
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
15894700-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok majonézových šalátov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
30 118,98:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 9 Spracovaná zelenina a ovocie, bylinky a huby
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
15330000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok spracovanej zeleniny a ovocia, byliniek a húb.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
134 717,69:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

Názov
Kategória č. 10 Ostatné potraviny
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých, Družstevná 1611/2,038 52 Sučany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok ostatných potravín - Paštéty a rybičky; Múka, cestoviny, ryža, strukoviny, oleje a tuky; Cukor, cukrovinky, med, nápoje, káva, čaj, džús; Nemrazené polotovary Koreniny, pochutiny, sušené bylinky, instantné polievky a bujóny.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
538 015,35:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 10 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe záujemca ich predloží v elektronickej podobe. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-19T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 3
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453541. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=3707121016905761413. 2.) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 3.) Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie do 30.06.2027. 4.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453541 čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zriadení DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 6.) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED, ktorý si vyplní podľa manuálu ÚVO, prístupnom na adrese: http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html Záujemca vo formulári jednotného európskeho dokumentu podľa prílohy č. 2. Formulár Jednotného európskeho dokumentu týchto súťažných podkladov vyplní nasledovné časti: 18.1 časť II A, B a C, 18.2 časť III A, B, C a D 18.3 časť IV (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti) 18.4 časť VI. 7.) Verejný obstarávateľ uvádza, že bod IV.2.6) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je len informatívna a môže sa meniť v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. 8 ) V prípade použitia elektronickej aukcie verejný obstarávateľ bližšie informácie uvedenie v konkrétnej výzve na predloženie ponuky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné