dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Poprad
Telefón: +421 527167259 Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 07/2022
Hlavný kód CPV
45221113-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetná stavba pozostáva z realizácie rekonštrukcie mosta a rekonštrukcie dvoch lávok a to protivodnej a pôvodnej na ul. 1. mája. Projektové dokumentácie stavieb z dôvodu stavebno - technického stavu existujúcich konštrukcií v danom čase plánovania investície, priorít rekonštrukcií a finančných možností verejného obstarávateľa boli vypracované samostatne s časovým odstupom a to samostatne na most a samostatne na lávky. Keďže sa obidve lávky nachádzajú v bezprostrednej blízkosti mosta, verejný obstarávateľ rozhodol o realizácii predmetných stavieb naraz v jednom časovom období, jedným zhotoviteľom stavby. Rekonštrukcia mosta predstavuje opravu mostného objektu v celom rozsahu. Rekonštrukcia lávok pre peších v meste Poprad predstavuje rekonštrukciu dvoch lávok a to: SO 201 - 00 Lávka na ulici 1. mája - protivodná SO 204 - 00 Lávka na ulici 1. mája - pôvodná
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.ú. Poprad na pozemkoch parc.č KN - E 3488/3, 3488/1, 3825/16, KN - C 352/4, 183/1, 246/1, KN - E 3825/18, 3488/2, 3487/1, KN - E 3489, 3490, 3491, 3492
Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 1 451 308,14
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 395 742,88
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie na vyhodnotenie ponúk s právom vyhodnocovať ponuky: Ing. Kristína Horáková, Ing. Monika Rontová, Ing. Branislav Daniel, Ing. Adriana Sedláková, JUDr. Anna Gaborčíková, člen komisie bez práva vyhodnocovať: Mgr. Alena Uhrinová. VO je zelené.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-21T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné