dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/08/2022/JM
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607266
Dr. J. Zelenyáka 65, 93561 Hronovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Psychiatrická nemocnica Hronovce
Telefón: +421 367577288
Email: maria.holopova@pnh.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442869
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO/08/2022/JM
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka potravín Mäso a mäsové výrobky, ako: bravčové plece, bravčové stehno, bravčové karé, bravčová krkovička, bravčový bôčik, bravčové kosti, bravčová pečeň, hovädzie zadné, hovädzie predné, bravčové koleno, bravčová masť, bravčová klobása, párky, špekáčiky, salámy rôzne druhy, šunka rôzne druhy, debrecínska pečienka, tlačenka, údená krkovička, údená slanina, pečeňový syr, oravská slanina, oškvarky, jaternice, údené koleno, šunková pena a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 145 360,86
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15100000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač dodá verejnému obstarávateľovi tovar potraviny, mäso a mäsové výrobky, na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka potravín Mäso a mäsové výrobky, ako: bravčové plece, bravčové stehno, bravčové karé, bravčová krkovička, bravčový bôčik, bravčové kosti, bravčová pečeň, hovädzie zadné, hovädzie predné, bravčové koleno, bravčová masť, bravčová klobása, párky, špekáčiky, salámy rôzne druhy, šunka rôzne druhy, debrecínska pečienka, tlačenka, údená krkovička, údená slanina, pečeňový syr, oravská slanina, oškvarky, jaternice, údené koleno, šunková pena a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
145 360,86:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. a) až f)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
uvedené v SP
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: neaplikuje sa
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-18T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponuke uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk a neuzavrieť Kúpnu zmluvu na dodanie tovaru so žiadnym uchádzačom v prípade, že ceny uvádzané v predložených ponukách presiahnu objem finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky uvedenú v bode 3.1 súťažných podkladov. Proces zadávania tejto zákazky, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady sa riadi príslušnými ustanoveniami ZVO a súvisiacimi predpismi. Verejný obstarávateľ, podľa § 41 ods.1 písm. a) ZVO, vyžaduje, aby uchádzači v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Ak navrhovaný subdodávateľ nebude spĺňať podmienky účasti podľa bodu 34.4, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti podľa prvej vety. Vzhľadom na elektronickú komunikácia sa deň odoslania považuje za deň doručenia žiadosti. Podmienky účasti sú určené v nasledujúcej časti súťažných podkladov KAPITOLE A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV a / alebo v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Zapísanie konečných užívateľov výhod v Registri partnerov verejného sektora overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme verejnej správy Register partnerov verejného sektora, ktorý spravuje a prevádzkuje Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky. Údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať. V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-16T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné