dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2022/DI30/14
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494589
Email: sabina.polakova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443026
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: A/2022/DI30/14
Hlavný kód CPV
50730000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných servisných a údržbových prác klimatizačných zariadení, podľa požiadaviek určených objednávateľom. Miestom poskytnutia služieb je Námestie slobody č. 6 a Lamačská cesta č. 8, Bratislava, Stredisko správy a údržby rýchlostnej cesty R1 Selenec, SSÚR R1 km50, 949 01 Nitra. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Dohody (ďalej len Dohoda).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 89 914,95
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač (ďalej len "U") musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. VO pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak U nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. U preukáže osobné postavenie podľa § 32 ZVO za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 ZVO a podľa § 34 ods. 3 ZVO. U predloží vo svojej ponuke doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO ako skeny vo formáte .pdf. cez EVO. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, tzn. elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. VO podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Ostatné doklady U predloží v ponuke. Ak hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa ZVO v znení účinnom do 1.12.2019 nebude v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) ZVO v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne mať vykonanú predmetnú aktualizáciu v ZHS, VO v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom portálu oversi.gov.sk.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. 2. § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. U vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v kumulatívnej hodnote minimálne 70 000 eur a to tak, aby zoznam obsahoval minimálne 1 plnenie (referenciu) preukazujúce poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby obdobného charakteru sa považujú: napr. servis a údržba klimatizačných zariadení. U v zozname poskytnutých služieb uvedie: -min. 1 zmluvu v celkovej hodnote min. 40.000 eur Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne: názov a sídlo odberateľa, názov zmluvy/ zákazky, predmet poskytnutej služby(opis predmetu poskytnutej služby), doba poskytnutia od do (mesiac/ rok), finančný podiel na poskytnutí služieb, cena za poskytnuté služby v eur za požadované obdobie, kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail) V prípade, ak U uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytnutie služieb (zmluvy) začalo pred 3 (tromi) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), U v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služieb, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. 2. U predloží Zoznam expertov zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. Verejný obstarávateľ požaduje, aby U v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol v zozname minimálne jednu odborne spôsobilú osobu na predmet zákazky, tzn. minimálne jedného servisného technika s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 (tri) roky. Požiadavky na odbornú prax za experta/-ov, U preukáže predložením: -profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou, -fotokópie platných dokladov preukazujúce odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služieb na predmet zákazky ako napr.: Platné oprávnenie resp. osvedčenie: -o odborných zručnostiach a znalostiach podľa zákonov č. 321/2012 Z. z. o ochrane ozónovej vrstvy Zeme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov -na odbornú spôsobilosť pre výkon pravidelnej kontroly klimatizačného systému (chladiacich zariadení) v zmysle platných noriem a predpisov, tzn. zákona č. 314/2012 z. z. o pravidelnej kontrole vykurovacích systémov a klimatizačných systémov a o zmene zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov a tiež na základe vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. VO odporúča, aby predložený životopis príslušného experta obsahoval nasledovné údaje: a)meno a priezvisko príslušného experta, b)história zamestnania/ praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky: zamestnávateľ/ objednávateľ, pracovná pozícia / funkcia, opis pracovnej náplne/ odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok zamestnania/ plnenia od-do, c)zoznam realizovaných projektov/ zmlúv (názov predmetu plnenia, zamestnávateľ/objednávateľ, pracovná pozícia na projekte/ zákazke, obdobie mesiac a rok od do), d)dátum a podpis experta.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti predloží: -Doklad preukazujúci oprávnenie na ekologickú likvidáciu odpadu/chladív podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o odpadoch). Verejný obstarávateľ akceptuje aj zmluvný vzťah, ktorý bude mať uzatvorený úspešný uchádzač so spoločnosťou disponujúcou vyššie uvedenými oprávneniami. -Originál alebo úradne osvedčenú kópiu zoznamu zmlúv v rozsahu uvedenom podľa výzvy, -Originál alebo úradne osvedčenú kópiu životopisov osôb zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií podľa výzvy. -Zoznam cenovej špecifikácie ku klimatizačným zariadeniam a vzduchotechnike, ktorých servis je predmetom zákazky, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy predložený na odsúhlasenie.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie neuplatňuje princípy zeleného verjeného obstarávania, obstarávania inovácií ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné