dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 94/2022/II
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681300
Ivanská cesta 22, 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Telefón: +421 918110144
Email: lucna@olo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.olo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022-51/II
Hlavný kód CPV
90000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je čistenie lapolov, žľabov, technologických, dažďových a splaškových kanalizácií, záchytných nádrží a montážnych jám. Zabezpečenie odvozu a nakladanie s odpadom, ktorý vzniká pri čistení lapolov a akumulačnej nádrže prečerpávacej stanice odpadových vôd. Zabezpečenie monitorovania kanalizácie prostredníctvom kamerového záznamu, pre zistenie možných vád, resp. znečistenia daného potrubia.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 165 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1, resp. § 32 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. A/ Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní; vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov vrátane úradných prekladov, t. j. naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie a súčasne B/ uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. oprávnenosť poskytovať službu (predmet zákazky) predložením nasledovných dokladov: 1.Registráciu na Zber nebezpečných odpadov bez prevádzkovania zariadenia na zber odpadov podľa § 97 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2.Registráciu dopravcu nebezpečných odpadov, ktorý vykonáva prepravu odpadov pre cudziu alebo vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 4 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3.Súhlas na prevádzkovanie mobilného alebo pevného zariadenia na zhodnocovanie a zneškodňovanie nebezpečného odpadu a ostatného odpadu pre tieto typy odpadov podľa katalógu odpadov (130501, 130502, 130503, 200306, 130 507 a 200 304). Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, preto je potrebné doklady predložiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1/ podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam plnení rovnakého alebo obdobného charakteru služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Za preukázanie poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať služby bližšie popísané v opise predmetu zákazky, poskytnuté v predchádzajúcich troch (3) rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač predloží za určené obdobie zoznam služieb predmetu zákazky s uvedením týchto minimálnych údajov: odberateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo, IČO; popis služieb, rozsah poskytnutých služieb, zmluvná cena bez DPH, termíny poskytnutých služieb, kontaktná osoba a tel. kontakt. Uchádzač musí údajmi a informáciami v zozname poskytnutých služieb, resp. referenciami preukázať poskytovanie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru u odberateľov za určené obdobie v celkovom objeme súhrnne minimálne 100 000,- EUR bez DPH (slovom: stotisíc eur bez DPH). Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO), pričom ich identifikáciu a odkaz v Evidencii referencií na ÚVO musí uchádzač uviesť v ponuke. 2/ podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby; uchádzač v ponuke predloží: a) osvedčenie o schválení vozidla na prepravu nebezpečných odpadov minimálne dve (2) vozidlá, b) doklady k vlastníctvu vozidiel alebo doklady, ktorými preukáže, že v čase platnosti zmluvy bude uchádzač disponovať nasledovnými vozidlami: - vozidlo na čistenie kanalizácie s recykláciou vody / min. výkon pumpy 390l/min, min. sací výkon 3500m3/hod v počte minimálne jeden (1) ks, - vozidlá schválené na prepravu nebezpečných vecí ADR - v počte minimálne dva (2) ks, - cisternové vozidlo / min objem cisterny 10m3 - v počte minimálne jeden (1) ks, - kontajnerové vozidlo / na prepravu kalov - v počte minimálne jeden (1) ks. 3/ podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk; uchádzač v ponuke predloží: a) osvedčenie o školení vodiča ADR minimálne dvaja (2) vodiči, b) osvedčenie pracovníkov na prácu vo výškach a nad voľnou hĺbkou aj s použitím osobných záchytných prostriedkov minimálne dvaja (2) zamestnanci.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 2. Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej časti systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuky budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložené do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky do predmetnej zákazky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. V ponúknutej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a ich prílohami. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v podkladoch na vypracovanie ponuky. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-21T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné