dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 302021AVZ7_CIZS_03
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sládkovičovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306177
Fučíkova 329, 92521 Sládkovičovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sládkovičovo
Telefón: +421 317840961
Email: primator@sladkovicovo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: § 7 ods. 1 písm. b) zákona
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 302021AVZ7_CIZS_03
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu prístavby a rekonštrukcie existujúceho objektu zdravotného strediska v meste Sládkovičovo a tým modernizovať zdravotnícku infraštruktúru za účelom integrácie primárnej zdravotnej starostlivosti podporou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti pre spádové oblasti s lokálnym vplyvom a vplyvom na štátnu pomoc.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo
1:
Dodatočné kódy CPV
45215100-8
EA26-0 - Pre pacientov:

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sládkovičovo, J. Dalloša 1354/30, kat. územie.: Sládkovičovo, parc. č. 988, 987/1, ktoré sú vo vlastníctve mesta. Parcely sú dopravne dostupné z jestvujúcich miestnych komunikácií.
Opis obstarávania
Stavebné práce sú zamerané na prístavbu a rekonštrukciu existujúceho objektu zdravotného strediska v meste Sládkovičovo v zmysle výzvy IROP-PO2-SC212-2020-58 v rámci projektu s názvom: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo, ďalej len "CIZS" Realizácia stavebných prác sa vyžaduje vykonať v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie. Krátky popis objektu: Objekt zdravotného strediska pre účely vybudovania centra integrovanej zdravotnej starostlivosti je dvojpodlažný, rozdelený do dvoch pavilónov A a B. Obidva pavilóny sú prepojené dvojpodlažným vstupným a komunikačným traktom, do ktorého sú zaústené dva vstupy zo severozápadnej z juhovýchodnej svetovej strany. Priestor stavby je ohraničený z juhovýchodnej svetovej strany jestvujúcou parkovacou plochou, ktorá bude využívaná v rámci statickej dopravy pre budúce CIZS. Parkovaciu plochu lemujú z juhovýchodnej svetovej strany garážové boxy. Susediacimi objektmi sú ďalej materská škola zo severovýchodnej strany a bytové objekty z juhozápadnej a severozápadnej svetovej strany. Pozemok pre uvažovanú prístavbu je rovinatý, momentálne je zatrávnený bez stavebných objektov ako aj vzrastlej zelene. Objekt je napojený na všetky potrebné inžinierske siete voda, elektro, kanalizácia, teplovodné rozvody UK a TUV. Prístavba objektu si nevyžiada budovanie nových inžinierskych sietí, využijú sa jestvujúce. Strecha existujúceho objektu je v zlom technickom stave, čo okrem poškodenia interiéru budovy (zatekanie v jednotlivých častiach ambulancií) spôsobuje aj vysoké energetické straty. V rámci stavebných úprav na jestvujúcom objekte je potrebné rekonštruovať strešný plášť objektu so zabudovaním nových strešných vrstiev v zmysle požiadaviek na aktuálnu teplo-technickú vyhlášku, čím sa zvýši energetická hospodárnosť v rámci vykurovania. Okrem stavebných konštrukcií a zateplenia sa uvažuje pre zvyšovanie energetických bilancií spolupôsobenie rekuperáciou vzduchotechnikou. Pre potreby rozšírenia ponuky zdravotných služieb, ako aj integrácie sociálnych služieb do budúceho CIZS je potrebné rozšíriť existujúci objekt o prístavbu. Prístavbou k jestvujúcej budove a rozšírením ponuky služieb sa tak zabezpečí integrita štandardných a špecializovaných zdravotných služieb, spolu so sociálnymi službami pod jednou strechou s adekvátnym vybavením, spĺňajúcim aktuálne stavebné, konštrukčné a zákonne požiadavky v plnej bezbariérovosti. Podrobný opis predmetu zákazky vymedzuje výkaz výmer a projektová dokumentácia, ktorá tvorila prílohu č.1 súťažných podkladov, výkaz výmer vo formáte xls bol prílohou č.2B súťažných podkladov. Predmet zákazky nebol rozdelený na časti, nakoľko stavebné práce v zmysle projektovej dokumentácie tvoria funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu stavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo bolo nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca bol povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo, Kód projektu v ITMS2014+: 302021AVZ7:
Doplňujúce informácie
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžadovala zábezpeka v zmysle § 46 zákona vo výške 5000,00 EUR slovom:(päťtisíc eur).

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 653 235,54
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 624 556,84
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Úspešný uchádzač poskytol verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, pričom predložil požadované informácie, doklady a dokumenty tvoriace prílohy Zmluvy o dielo v lehote stanovenej vo výzve v rámci súčinnosti k podpisu zmluvy pred jej podpísaním. 2. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť deň po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa a zároveň splnením odkladacej podmienky, ktorou je doručenie správy z ex post kontroly predmetného verejného obstarávania príslušným Poskytovateľom NFP, v ktorom schvaľuje postup verejného obstarávania a pripúšťa výdavky z tohto VO do financovania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje od Zmluvy o dielo odstúpiť v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy bez akýchkoľvek sankcií, ak výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z predmetného verejného obstarávania alebo iných postupov v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. 3. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu s a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly/auditu orgánov oprávnených vykonávať kontrolu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. 4. Vzhľadom na podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti a realizačné podmienky plnenia zmluvy sa jedná o zelené verejné obstarávanie, zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Zelené verejné obstarávanie sa realizovalo s uplatňovaním vhodných technologických opatrení a riešení súvisiacich s úsporou energií pri realizácii stavebných prác v podmienkach účasti ako aj realizačných podmienkach s ohľadom na nakladanie s odpadmi, recykláciu materiálov z búracích prác a využitie recyklovaných, zdravotne nezávadných materiálov pri stavebných prácach. 5. V zmysle § 51 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov bola zriadená komisia na otváranie a vyhodnotenie ponúk s právom hodnotenia v nasledovnom zložení s právom hodnotenia: Ing. Lívia Hakszerová, Ing. Gábor Krommer a Mgr. Norbert Mészáros, bez práva hodnotenia: Ing. Amália Bubáková.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné