dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000206/2022-UVO, REK000292/2023-UVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341157
Email: jana.slovenska@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REK001747/2021-UVO, REK000206/2022-UVO, REK000292/2023-UVO
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodávanie potravín: - v časti A lahôdkarských výrobkov, - v časti B mrazenej a chladenej hydiny, - v časti C čerstvého ovocia a zeleniny, - v časti D mlieka a mliečnych výrobkov, - v časti E konzervovaného ovocia a zeleniny, rýb a strukovín pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v Prílohách č. 1 - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Časť A Lahôdkarské výrobky
Časť č.: A
Dodatočné kódy CPV
15895000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávanie lahôdkarských výrobkov, mrazenej a chladenej hydiny, čerstvého ovocia a zeleniny, mlieka a mliečnych výrobkov, konzervovaného ovocia a zeleniny, rýb a strukovín pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody, pre časť A predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť B Mrazená a chladená hydina
Časť č.: B
Dodatočné kódy CPV
15112000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávanie lahôdkarských výrobkov, mrazenej a chladenej hydiny, čerstvého ovocia a zeleniny, mlieka a mliečnych výrobkov, konzervovaného ovocia a zeleniny, rýb a strukovín pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody, pre časť B predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť C Čerstvé ovocie a zelenina
Časť č.: C
Dodatočné kódy CPV
03200000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávanie lahôdkarských výrobkov, mrazenej a chladenej hydiny, čerstvého ovocia a zeleniny, mlieka a mliečnych výrobkov, konzervovaného ovocia a zeleniny, rýb a strukovín pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody, pre časť C predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť D Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: D
Dodatočné kódy CPV
15511000-3

15500000-3

15871273-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávanie lahôdkarských výrobkov, mrazenej a chladenej hydiny, čerstvého ovocia a zeleniny, mlieka a mliečnych výrobkov, konzervovaného ovocia a zeleniny, rýb a strukovín pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody, pre časť D predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť E Konzervované ovocie a zelenina, ryby a strukoviny
Časť č.: E
Dodatočné kódy CPV
15330000-0

03311000-2

03221260-6

03212220-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej ústavy a pracoviská, bližšie definované v samostatných objednávkach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávanie lahôdkarských výrobkov, mrazenej a chladenej hydiny, čerstvého ovocia a zeleniny, mlieka a mliečnych výrobkov, konzervovaného ovocia a zeleniny, rýb a strukovín pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 E - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody, pre časť E predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 232-610527
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYČasť C Čerstvé ovocie a zelenina:C:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 42/2022 - 2.Q 2023:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 614,72
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Časť E Konzervované ovocie a zelenina, ryby a strukoviny:E:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 43/2022 - 2.Q 2023:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 32,24
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Objednávky pre Časť B. - Mrazená a chladená hydina sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 41/2022-ukončená Objednávky pre Časť C. - Čerstvé ovocie a zelenina sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 42/2022.- ukončená Objednávky pre Časť E. - Konzervované ovocie a zelenina, ryby a strukoviny sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 43/2022. - ukončená VI.3.2 Vystavené objednávky sú výsledkom zadávania nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže, u ktorej: - oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2021/S232 - 610527 dňa 30.11.2021; - oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania č. 277/2021 dňa 01.12.2021 pod zn. 57554-MST; - oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2022/S 031-079262 dňa 09.02.2022 ; - oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania č. 49/2022 dňa 15.02.2022 pod zn. 13855-VST. Časť A - Lahôdkarské výrobky - neboli žiadne prijaté ponuky Časť B - Mrazená a chladená hydina - uzavretá RD 41/2022 - ukončená Časť C - Čerstvé ovocie a zelenina - uzavretá RD 42/2022 - ukončená Časť D - Mlieko a mliečne výrobky - neboli žiadne prijaté ponuky Časť E - Konzervované ovocie a zelenina, ryby a strukoviny - uzavretá RD 43/2022 - ukončená VI.3.3 Predmetné verejné obstarávanie: d) nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-19T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné