dnes je 23.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Referenčné číslo: 10/2022_KK_C/K/P
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola agropotravinárska a technická
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00159468
Kušnierska brána 349/2 Array, 06001 Kežmarok

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola agropotravinárska a technická
Telefón: +421 915946513
Email: dolejn@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.soskezmarok.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10/2022_KK_C/K/P
Hlavný kód CPV
39220000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom obstarávania je nákup gastro zariadenia do učebných priestorov Strednej odbornej školy agropotravinárskej a technickej v Kežmarku. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: Časť 1: Vybavenie SOŠ Kežmarok Kuchár Časť 2: Vybavenie SOŠ Kežmarok Cukrár/Pekár Bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť 1: Vybavenie SOŠ Kežmarok Kuchár
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39220000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola agropotravinárska a technická
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup gastro zariadenia do učebných priestorov Strednej odbornej školy agropotravinárskej a technickej v Kežmarku: Časť 1: Vybavenie SOŠ Kežmarok Kuchár Bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód ITMS2014+: 302021APV8
Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa požaduje vo výške 1 800,00EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač/Predávajúci je povinný zložiť depozit vo výške 10 % z kúpnej ceny bez DPH, na bežný bankový účet kupujúceho uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti Kúpnej zmluvy. Bližšie informácie v návrhu kúpnej zmluvy.

Názov
Časť 2: Vybavenie SOŠ Kežmarok Cukrár/Pekár
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
39220000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola agropotravinárska a technická
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup gastro zariadenia do učebných priestorov Strednej odbornej školy agropotravinárskej a technickej v Kežmarku. Časť 2: Vybavenie SOŠ Kežmarok Cukrár/Pekár Bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód ITMS2014+: 302021APV8
Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa požaduje vo výške 9 000,00EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač/Predávajúci je povinný zložiť depozit vo výške 10 % z kúpnej ceny bez DPH, na bežný bankový účet kupujúceho uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti Kúpnej zmluvy. Bližšie informácie v návrhu kúpnej zmluvy.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 196-555451
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:Časť 1: Vybavenie SOŠ Kežmarok Kuchár:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

2:2:Časť 2: Vybavenie SOŠ Kežmarok Cukrár/Pekár:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-17T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné