dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021-VelkyMeder_CIZS
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Veľký Meder
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305332
Komárňanská 207/9 Array, 93201 Veľký Meder

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Veľký Meder
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@studnica-no.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021-VelkyMeder_CIZS
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet projektu rieši komplexnú rekonštrukciu pôvodného objektu zdravotného strediska. Riešená existujúca budova slúži ako zdravotne stredisko, po rekonštrukcií sa jej účel nezmení transformuje sa na centrum integrovanej zdravotnej spôsobilosti podľa platnej legislatívy. Projektant: Ing. Naďa Bánocziová Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Veľký Meder, Poľovnícka 1679/41, číslo parcely: 4185/1 k.ú. Veľký Meder.
Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO2-SC212-2020-58:
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Odôvodnenie: V priebehu postupu verejného obstarávania sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejného obstarávania a zároveň sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby pokračoval vo verejnom obstarávaní. Dôvod zrušenia: Predmet zákazky mal byť financovaný z nenávratného finančného príspevku. Verejný obstarávateľ obdržal rozhodnutie o nepridelení nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa NFP, ktorému bola podaná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku. Verejný obstarávateľ nemá finančné prostriedky na financovanie predmet zákazky z vlastných finančných zdrojov a preto verejný obstarávateľ predmetné verejné obstarávanie ruší. Verejný obstarávateľ nevyhlási nové verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-15T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné