dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dodatok č.3_Kralova
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264212
Email: lubos.patuc@region-bsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Deinštitucionalizácia DSS a ZPB Merema Rekonštrukcia Modra - Kráľová
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Domov sociálnych služieb a zariadenia podporovaného bývania Merema, Partizánska 57, 900 01 Modra: parcela č. 3210/1 /2 /3 /4 /5 /6 /7 /8 v katastrálnom území Modra.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je rekonštrukcia areálu DSS a ZPB MEREMA s prestavbou na rodinný dvojdom s kapacitou 12 (6+6) fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb, stavebné práce zahŕňajú rekonštrukciu areálu s niekoľkými jednopodlažnými objektami pre poskytovanie sociálnej služby celoročnou pobytovou formou prijímateľom sociálnych služieb s dvomi bytovými jednotkami, ale aj administratívne zázemie DSS a ZPB MEREMA. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 04/2018.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva - kód Výzvy: IROP-PO2-SC211-2017-17
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Deinštitucionalizácia DSS a ZPB Merema Rekonštrukcia Modra - Kráľová
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 570 232,75
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-23T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45215200-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Domov sociálnych služieb a zariadenia podporovaného bývania Merema, Partizánska 57, 900 01 Modra: parcela č. 3210/1 /2 /3 /4 /5 /6 /7 /8 v katastrálnom území Modra.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia areálu DSS a ZPB MEREMA s prestavbou na rodinný dvojdom s kapacitou 12 (6+6) fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb, stavebné práce zahŕňajú rekonštrukciu areálu s niekoľkými jednopodlažnými objektami pre poskytovanie sociálnej služby celoročnou pobytovou formou prijímateľom sociálnych služieb s dvomi bytovými jednotkami, ale aj administratívne zázemie DSS a ZPB MEREMA. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 04/2018.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 905 312,85
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Povaha a rozsah úprav sú uvedené v Dodatku č.3 a v jeho prílohách zverejnených na profile verejného obstarávateľa formou odkazu na zverejnený dodatok v CRZ.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 707 981,06
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 905 312,85
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné