dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: IOVVO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Podnik technických služieb mesta, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36321893
ul. Športovcov 890 Array, 02001 Púchov

Slovensko
Kontaktná osoba: Podnik technických služieb mesta, s.r.o.
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ptsmpu.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Mestská spoločnosť - § 7 ods. 1 pím. d)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SKL_PTSM_04_2023
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je skládkovanie odpadov skupiny 20 a skupín 17 a 15 vyprodukovaných najmä obyvateľmi mesta Púchov. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb ukladania zmesového komunálneho odpadu spoločnosťou prevádzkujúcou skládku zmesového komunálneho odpadu, teda spoločnosťou prevádzkujúcou skládku odpadov na odpad, ktorý nie je nebezpečný (podľa § 2 ods. 1 písm. b) vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 382/2018 Z.z. o skládkovaní odpadov a uskladnení odpadovej ortuti), a to pre držiteľa odpadu odvážaného z mesta Púchov, ktorým je verejný obstarávateľ, podľa podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Služby skládkovania komunálneho odpadu pre druhý polrok 2023
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Púchov
Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ hľadá prevádzkovateľa skládky, u ktorého môže zneškodniť odpad na skládke odpadov v súlade so zákonom 79/2015 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi v priebehu najbližších 7 mesiacov. Ide o likvidáciu nasledovných skupín a Predmetom zákazky je skládkovanie odpadov skupiny 20 a skupín 17 a 15 vyprodukovaných najmä obyvateľmi mesta Púchov. Predmetom zákazky nebude úprava odpadu, pretože podľa platnej legislatívy, vychádzajúc najmä z dôvodovej správy k zákonu č. 460/2019 Z. z., je k úprave § 3 ods. 9 uvedené, že minimálnou požiadavkou na úpravu pred skládkovaním je triedenie odpadu. Mesto Púchov zabezpečuje separáciu všetkých zložiek v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. V rámci odpadových stojísk prebieha separácia nasledujúcich odpadov: 200101 papier a lepenka, 200102 sklo, 200103 VKM, 200104 obaly z kovu, 200140 kovy, 200139 plasty, 200110 šatstvo, 200125 jedlé oleje a tuky, 200201 biologicky rozložiteľný odpad. Podnik technických služieb mesta, s. r. o. prevádzkuje zberný dvor, kde je možné okrem odpadov ktoré sa separujú na stojiskách odovzdať aj iné odpady. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb ukladania zmesového komunálneho odpadu spoločnosťou prevádzkujúcou skládku zmesového komunálneho odpadu, teda spoločnosťou prevádzkujúcou skládku odpadov na odpad, ktorý nie je nebezpečný (podľa § 2 ods. 1 písm. b) vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 382/2018 Z.z. o skládkovaní odpadov a uskladnení odpadovej ortuti), a to pre držiteľa odpadu odvážaného z mesta Púchov, ktorým je verejný obstarávateľ, podľa podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch a ich prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 171 831,73
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 168 488,80
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné