dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AM3/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53638611
Námestie sv. Martina 5, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč
Telefón: +421 346682446
Email: moravkova.jana@zupa-tt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sosholic.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
42990000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zlepšenie technického a materiálového vybavenia strednej školy, posilnenie významu sekundárneho vzdelávania a zabezpečenia primeraných podmienok pre jej rozvoj.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Zariadenie/vybavenie pracovísk
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
43800000-1

39162100-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania v tejto časti zákazky je nákup a dodanie kovových skriniek v počte 12 kusov, dielenských a montážnych vozíkov každý po 5 kusov, v zmysle technickej špecifikácie v Opise predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302021K264, Názov projektu: Modernizácia Strednej odbornej školy v Holíči pre potreby praktického vyučovania, Hlavná aktivita projektu: 302K26400002-2
Doplňujúce informácie

Názov
Prevádzkové/špeciálne stroje, zariadenia pracovísk
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
42990000-2

42620000-8

43830000-0

43811000-1

39162100-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Spojená škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania v tejto časti zákazky je nákup a dodanie špeciálnych strojov a zariadení pre vybavenie autodielní ako napr. terminál na virtuálne zváranie, zariadenia na geometriu, vyvažovanie kolies, vyzúvanie pneumatík, pieskovačka, plazmová rezačka a pod. Všetky položky, ktoré sú predmetom obstarávania, sú uvedené a zároveň technicky špecifikované v Opise predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302021K264, Názov projektu: Modernizácia Strednej odbornej školy v Holíči pre potreby praktického vyučovania, Hlavná aktivita projektu: 302K26400002-2
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 152-433944
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1. :Zariadenie/vybavenie pracovísk:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

2. :Prevádzkové/špeciálne stroje, zariadenia pracovísk:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podrobné odôvodnenie zrušenia verejného obstarávania je uvedené v dokumente "Zrušenie verejného obstarávania," ktoré je priložené v profile zákazky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-18T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné