dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
OU_PRK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Vydrany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00228788
Vydrany 71, 93016 Vydrany

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Vydrany
Telefón: +421 902179749
Email: valko.vojtech@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vydrany.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OU_PRK
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy Obecného úradu Vydrany.
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V): 250 139,03
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Priame rokovacie konanie
§ 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ plánuje uskutočniť priame rokovacie konanie, nakoľko došlo k naplneniu podmienky podľa § 115 ods. 3 písm. c) ZVO. Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom, ako výsledok podlimitnej zákazky podľa § 112 ZVO, bola podpísaná 29.11.2021. Žiadosť o nenávratný finančný príspevok pre verejného obstarávateľa schválili 1.2.2022. Zmluva o poskytnutí NFP bola uzatvorená 21.03.2022. Úspešný uchádzač sa 27.5.2022 obrátil na verejného obstarávateľa so žiadosťou o navýšenie zmluvnej ceny vzhľadom na dlhú dobu, ktorá uplynula medzi podpisom zmluvy a schválením príslušného projektu. Nakoľko verejný obstarávateľ nedisponoval vlastnými zdrojmi na dofinancovanie zákazky, úspešný uchádzač doručil verejnému obstarávateľovi 27.6.2022 jednostranné odstúpenie od Zmluvy o dielo. Máme preto zato, že týmto bola naplnená vyššie uvedená podmienka a verejný obstarávateľ môže pristúpiť k priamemu rokovaciemu konaniu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí.
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
ZADANIE ZÁKAZKY
Predpokladaný dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-15T00:00:00
Názov a adresa hospodárskeho subjektu
Zadajte, koľkokrát sa použije časť V.2.3: 1
GSP - STAV, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44535031
Hlavná 326/23 , 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Array
Telefón: +421 905603338
Email: zakazky@gagako.sk

Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti (bez DPH): 265 424,92
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 250 139,03
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-22T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné