dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 13815/2022/OVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925765 Fax: +421 0000000
Email: renata.remenova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452871
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 13815/2022/OVO
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 12 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, tzn. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 27 280 ks a maximálny počet elektronických kariet je 110. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 139 128,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. 1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO; verejný obstarávateľ v prípade tejto podmienky účasti má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a jej splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO verejný obstarávateľ overí jej splnenie v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. Ak sa na uchádzača vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 ZVO. Ak skutočnosti zakladajúce dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 druhej vety ZVO, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 1.2.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. 1.3.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZVO, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 1.4.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om v zmysle § 39 ZVO a/alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO. 2.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov alebo ich kombináciou za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO musí vo svojej ponuke predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, pričom za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie). 2.Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a), zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí referenciami/potvrdeniami preukázať, že v rozhodujúcom období poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky zamerané na zabezpečenie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet. Uchádzač predloží referencie/potvrdenia na rovnaký alebo podobný predmet zákazky v súhrnnej výške minimálne 100 000,00 eur s DPH. Pre riadne posúdenie splnenia podmienky účasti zoznam musí obsahovať minimálne tieto povinné údaje: a)Názov zákazky/rámcovej dohody/zmluvy b)Predmet zákazky/rámcovej dohody (uveďte podrobný popis plnenia, z ktorého bude zrejmé splnenie každej minimálnej požiadavky) c)Obchodné meno a adresa dodávateľa d)Obchodné meno a adresa odberateľa e)Lehota plnenia f)Cena v EUR s DPHza rozhodné obdobie. Referencia uverejnená v Evidencii referencií (ak sa uplatňuje)-link na zverejnenú referenciu alebo vyplniť prílohu č. 8 súťažných podkladov. Ak uchádzač plnil rámcovú dohodu alebo má potvrdené referencie v inej mene ako EUR, k Zoznamu poskytnutých služieb priloží aj prepočet pôvodnej meny na EUR podľa platného kurzu Európskej centrálnej banky ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ uzná aj zákazku (rámcovú dohodu)/referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel rámcovú dohodu mimo uvedeného obdobia predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, ale preukáže, že v uvedenom období troch rokov predchádzajúcich dňu vyhlásenia verejného obstarávania splnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v rozsahu minimálnej požadovanej úrovne štandardov. 3.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spôsobom podľa § 34 ods. 3 ZVO. V takom prípade uchádzač v ponuke predloží: 3.1.písomnú zmluvu uzavretú s inou osobou, ktorej kapacitami preukazuje svoju technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok inej osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu (napr. zmluva o budúcej zmluve), 3.2.doklady alebo zápis v zozname hospodárskych subjektov na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia; § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. U inej osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. V prípade využitia technických alebo odborných kapacít iných osôb, uchádzač v ponuke predloží vyplnenú prílohu č. 9 súťažných podkladov Zoznam iných osôb, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti. 4.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 5.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om v zmysle § 39 ZVO a/alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ani bankovú/poistnú záruku.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-08T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 1 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ERANET na https://vlada.eranet.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ERANET. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 8.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ERANET. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli https://vlada.eranet.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ERANET umiestnenom na webovej adrese https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/81, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ERANET, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ERANET v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV.JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača na prvom mieste v novo zostavenom poradí. 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-23T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné