dnes je 28.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 464423
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Veľké Úľany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306282
Hlavná 578, 92522 Veľké Úľany

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Veľké Úľany
Telefón: +421 907652567
Email: vo@geminigroup.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.velkeulany.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469629
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Riešená obecná budova s.č.27 na parcelách č. 498/2, 498/8 je situovaná v časti obce Veľké Úľany časť Nové Osady - Hajmáš, v kat. území Nové Osady. Riešené stavebné úpravy budú prebiehať na existujúcej budove, ktorého vlastníkom je investor. Rozvody inžinierskych sietí sú existujúce, na ktoré sa počas realizácie je možné sa napojiť. Budova tvorí súčasť uličnej zástavby.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 210 064,75
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 345/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. b) Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení realizovať stavebné práce, ktoré zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, pokiaľ si túto skutočnosť vie overiť verejný obstarávateľ sám vo verejne dostupnom príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. c) Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Odôvodnenie: Podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia uchádzačov boli stanovené v súlade s platnou legislatívou a sú primerané vzhľadom na požadovaný predmet zákazky, ktorý sa obstaráva. Účastník môže priložiť aj iné informatívne prílohy (napr. výpis z obchodného/živnostenského registra ako doklad o oprávnení podnikať v oblasti, ktorá je predmetom zákazky). Tieto prílohy však nie sú povinnou súčasťou a nemajú vplyv na hodnotenie cenových ponúk. Účastník nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní. d) Úspešný uchádzač, ich subdodávatelia a iné osoby, ktorými uchádzač preukazuje splnenie ekonomického a finančného postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, sú povinný v čase uzatvorenia zmluvy byť zapísaní v RPVS, ak sa na nich táto povinnosť vzťahuje. e) Uchádzač musí predložiť referenciu realizácia rovnakých alebo obdobných projektov do výšky PHZ tejto zákazky za posledné tri roky financované zo štrukturálnych fondov, resp. verejných fondov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: N/A
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: N/A
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: N/A
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: N/A
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ je povinný zložiť zábezpeku na vykonanie prác vo výške 10 % hodnoty diela bez DPH na bankový účet objednávateľa do 5 kalendárnych dní od podpisu tejto zmluvy. Zábezpeka môže byť nahradená neodvolateľnou bankovou zárukou vydanou finančnou inštitúciou. Banková záruka bude slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie povinností zhotoviteľa z tejto ZoD. Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ bude fakturovať Objednávateľovi vykonané práce a dodávky materiálu priebežne, na základe súpisu vykonaných prác a dodávok materiálu za fakturované obdobie. Vykonané práce musia byť odsúhlasené Objednávateľom a poskytovateľom NFP. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť kauciu. Objednávateľ neposkytne zálohy na plnenie predmetu zmluvy. Faktúra je splatná do 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi Ďalšie podmienky viď. Návrh zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-13T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-25T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné