dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: R1-9/121/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Bratislava
Telefón: +421 905748861
Email: jana.lapinova@unb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: R1-9/121/2022
Hlavný kód CPV
33172100-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie 12 ks anestéziologických prístrojov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť opciu pre na nákup totožného tovaru ako je v predmete zákazky (ďalších 8 ks anestéziologických prístrojov). Podrobnosti o možnosti uplatnenia opcie sú uvedené v návrhu kúpnej zmluvy v časti D Obchodné podmienky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 2645/5, 833 05 Bratislava Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 85107 Bratislava Nemocnica Staré Mesto
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie 12 ks anestéziologických prístrojov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť opciu pre na nákup totožného tovaru ako je v predmete zákazky (ďalších 8 ks anestéziologických prístrojov). Podrobnosti o možnosti uplatnenia opcie sú uvedené v návrhu kúpnej zmluvy v časti D Obchodné podmienky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť opciu pre na nákup totožného tovaru ako je v predmete zákazky (ďalších 8 ks anestéziologických prístrojov) v dobe 18 (osemnástich) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy (aj opakovane do maximálneho počtu 8 ks na nákup totožného tovaru podľa tohto bodu. Podrobnosti o možnosti uplatnenia opcie sú uvedené v návrhu kúpnej zmluvy v časti D Obchodné podmienky. Výška opcií je spolu 399 600,00 EUR bez DPH
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude financovaná z fondov EÚ Integrovany regionálny operačny program (IROP), kód výzvy PO2-SC214-2020-61 - Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podpora opatrení na skrátenie času reakcie enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie. Kód projektu v ITMS2014+: 302021AYY1
Doplňujúce informácie
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 114-320425
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYANESTÉZIOLOGICKÉ PRÍSTROJE:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 999 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné