dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10302-2022-02
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Email: kristina.kristofova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10302-2022-02
Hlavný kód CPV
18110000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup ochranných pracovných odevov na ochranu celého tela t. j. nákup čiapok, šatiek, ochranných rukavíc rôzneho druhu podľa špecifikácie, ochranné plášte, zástery, bundy a nohavice zimné letné, nepremokavé a s reflexným označením, termobielizeň, tričká s krátkym a dlhým rukávom, ochranné kombinézy. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
18130000-9

18114000-1

18140000-2

18220000-7

18310000-5

18330000-1

18443330-8

18443340-1

18444100-4

18221000-4

18141000-9

18424300-0

18221200-6

18234000-8


18424500-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bližšie špecifikované miesto dodania je v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup ochranných pracovných odevov na ochranu celého tela t. j. nákup čiapok, šatiek, ochranných rukavíc rôzneho druhu podľa špecifikácie, ochranné plášte, zástery, bundy a nohavice zimné letné, nepremokavé a s reflexným označením, termobielizeň, tričká s krátkym a dlhým rukávom, ochranné kombinézy. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkaldov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 190-537539
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ sa rozhodol zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 57 ods. 2 písm. ZVO a bodu 30.2 súťažných podkladov (časti A.1 Pokyny pre uchádzačov) z dôvodu predloženia len jednej ponuky, v rámci ktorej bola navrhovaná cena vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Doručenie jednej ponuky s navrhovanou cenou vyššou ako predpokladaná hodnota zákazky však verejný obstarávateľ vyhodnotil ako nedostatočné pre zachovanie primeranej miery hospodárskej súťaže a hospodárnosti. Verejný obstarávateľ pri využití svojho oprávnenia zrušiť verejné obstarávanie na predmet vyššie uvedenej zákazky opiera svoje rozhodnutie najmä o citované ustanovenie § 57 ods. 2 ZVO, ktoré umožňuje verejnému obstarávateľovi zrušiť verejné obstarávanie v prípade výskytu dôvodov hodných osobitého zreteľa, medzi ktoré ZVO zaraďuje situáciu, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Zároveň verejný obstarávateľ oznamuje v zmysle § 57 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, že v prípade zadávania zákazky na pôvodný predmet zákazky použije postup zadávania nadlimitnej zákazky bude predmetom opätovného zverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné