dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 00117/2023-OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54669464
Tomášikova 14366/64A, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925689
Email: vo-uupv@stavebnyurad.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stavebnyurad.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461484
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 00117/2023-OVO
Hlavný kód CPV
72720000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zriadenie a poskytovanie komplexných elektronických komunikačných služieb privátnej dátovej siete poskytujúcej služby dátového prepojenia pracovísk účastníka, centrálneho prístupu do siete Internet, prenosu a distribúcie multimediálnych streamov (video / hlas / data). Predmet plnenia pozostáva z: Zriadenia a odovzdania prístupových okruhov privátnej dátovej siete Konfigurácie CE smerovačov privátnej dátovej siete Zriadenie a odovzdanie koncových zariadení LAN infraštruktúry Prevádzkovanie privátnej dátovej siete a poskytovanie služieb privátnej dátovej siete Správa, administrácia a prevádzková podpora privátnej dátovej siete Predmet plnenia môže byť rozšírený o poskytnutie doplnkových služieb expertnej technickej podpory, resp. o poskytnutie doplnkových služieb na rozšírenie základných funkčností privátnej dátovej siete. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v prílohe č. 1 - 3 týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

32430000-6

72000000-5

72300000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V súlade s požiadavkami uvedenými v prílohách súťažných podkladov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zriadenie a poskytovanie komplexných elektronických komunikačných služieb privátnej dátovej siete poskytujúcej služby dátového prepojenia pracovísk účastníka, centrálneho prístupu do siete Internet, prenosu a distribúcie multimediálnych streamov (video / hlas / data). Predmet plnenia pozostáva z: Zriadenia a odovzdania prístupových okruhov privátnej dátovej siete Konfigurácie CE smerovačov privátnej dátovej siete Zriadenie a odovzdanie koncových zariadení LAN infraštruktúry Prevádzkovanie privátnej dátovej siete a poskytovanie služieb privátnej dátovej siete Správa, administrácia a prevádzková podpora privátnej dátovej siete Predmet plnenia môže byť rozšírený o poskytnutie doplnkových služieb expertnej technickej podpory, resp. o poskytnutie doplnkových služieb na rozšírenie základných funkčností privátnej dátovej siete. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v prílohe č. 1 - 3 týchto súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu 36 mesiacov od účinnosti zmluvy s možnosťou uplatnenia opcie t.z. predĺženia o ďalších 12 mesiacov do vyčerpania limitu stanoveného ponukou na komplexný predmet zákazky vrátane voliteľných rozšírení o doplnkové služby za nezmenených podmienok.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 100 000 ?. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v súťažných podkladoch - Časť B. Podmienky účasti.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-05-02T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2024-02-29T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné). 3.) Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Uchádzač môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk. Verejný obstarávateľ v prípade predloženia JED-u neumožňuje v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu vyplniť oddiel tzv. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak sa zúčastňuje/ú na postupe verejného obstarávania skupina/y hospodárskych subjektov skupina/y dodávateľov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED za každý zúčastnený hospodársky subjekt. 4.) Otváranie ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 5.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO. 6.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné