dnes je 29.3.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3414
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Východoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36599361
Mlynská 31 Array, 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Východoslovenská distribučná, a. s.
Telefón: +421 907419194
Email: dvoroznak_peter@vsdas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vsds.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462478
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3414
Hlavný kód CPV
31100000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka trojfázového olejového výkonového transformátora VVN/VN s menovitým výkonom 25MVA pre ES Snina a 40MVA pre ES Haniska, určené pre inštaláciu do vonkajšieho prostredia rozvodne za účelom transformácie napätia.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 022 665,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť 1 Výkonový transformátor 110/22 kV 25 MVA pre ES Snina
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
31172000-2

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Elektrická stanica Snina
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka trojfázového olejového výkonového transformátora VVN/VN s menovitým výkonom 25MVA pre ES Snina, určené pre inštaláciu do vonkajšieho prostredia rozvodne za účelom transformácie napätia. Splnenie požiadaviek na predmet zákazky uchádzač deklaruje predložením aktuálnych dokladov požadovaných v technickej špecifikácii a dokumentov: vyplnená príloha č. 1 Kúpnej zmluvy - Technická špecifikácia, kópie protokolov o typovej skúške z akreditovanej skúšobne (umožňuje sa predložiť aj v anglickom alebo nemeckom jazyku) a formulár podľa prílohy č. 6 Technickej špecifikácie v prílohe Kúpnej zmluvy, ktorý dokumentuje výsledky typových skúšok, v súlade s bodom 4.1 Technickej špecifikácie, kópia Osvedčenia oprávnenej právnickej osoby k typovým skúškam a bezpečnosti vyhradeného technického zariadenia elektrického v zmysle §14 od. 1 písm. d) zákona 124/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, základné parametre transformátora, technická popis transformátora, rozmerový nákres transformátora (vrátane vyvedenie oleja z PV), kópia dokladu o inhibovanom oleji - Karta bezpečnostných údajov podľa § 27 v zmysle Zákona č.163/2001 Z.z. o chemických látkach a chemických prípravkoch, kópia dokladu o neprítomnosti DBDS (korozívna síra) v transformátorovom oleji, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), kópia dokladu o neprítomnosti PCB v transformátorovom oleji, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), v prípade použitia iného oleja ako ITO 100 hodnoverný doklad z nezávislej akreditovanej skúšobne o jeho plnej miešateľnosti s ITO 100, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), kópia dokladu list bezpečnostných údajov o použitom silikagély v bezúdržbovom vysúšači, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), kópia Certifikátu systému riadenia kvality alebo potvrdenie vykonania opatrení na zabezpečenie kvality, (obstarávateľ akceptuje aj certifikát v anglickom jazyku), kópia Certifikátu systému environmentálneho managementu výrobcu ISO 14001 (obstarávateľ akceptuje aj certifikát v anglickom jazyku), katalógové listy VVN a VN priechodiek a konektorov, ventilátorov, prepínača odbočiek a požadovaného prístrojového vybavenia v zmysle požiadaviek bodov 3.2.2, 3.2.3 a 3.2.6 technickej špecifikácie v prílohe Kúpnej zmluvy (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH :97:
Riešenie rozmiestnenia prvkov na transformátore :3:
Odhadovaná hodnota
800 235,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
11:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
V prípade rovnosti kritéria na vyhodnotenie ponúk (teda celkového počtu bodov) rozhodujú o umiestnení (poradí) uchádzačov pomocné vyhodnocovacie kritériá v poradí: -jednotlivé hodnotiace položky podľa poradia, -hladina hluku (podľa prílohy č. 6 tech. špecifikácie), -straty celkové (podľa bodu 3.1 tech. špecifikácie), -hmotnosť oleja (podľa bodu 3.1 tech. špecifikácie). Pozn. k II.2.7): Výsledkom tohto verejného obstarávania je Kúpna zmluva, ktorej predmetom je dodávka tovaru v 4. mesiaci roku 2023

Názov
Časť 2 Výkonový transformátor 110/22 kV 40 MVA pre ES Haniska
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
31172000-2

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Elektrická stanica Haniska
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka trojfázového olejového výkonového transformátora VVN/VN s menovitým výkonom 40MVA pre ES Haniska, určené pre inštaláciu do vonkajšieho prostredia rozvodne za účelom transformácie napätia. Splnenie požiadaviek na predmet zákazky uchádzač deklaruje predložením aktuálnych dokladov požadovaných v technickej špecifikácii a dokumentov: vyplnená príloha č. 1 Kúpnej zmluvy - Technická špecifikácia, kópie protokolov o typovej skúške z akreditovanej skúšobne (umožňuje sa predložiť aj v anglickom alebo nemeckom jazyku) a formulár podľa prílohy č. 6 Technickej špecifikácie v prílohe Kúpnej zmluvy, ktorý dokumentuje výsledky typových skúšok, v súlade s bodom 4.1 Technickej špecifikácie, kópia Osvedčenia oprávnenej právnickej osoby k typovým skúškam a bezpečnosti vyhradeného technického zariadenia elektrického v zmysle §14 od. 1 písm. d) zákona 124/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, základné parametre transformátora, technická popis transformátora, rozmerový nákres transformátora (vrátane vyvedenie oleja z PV), kópia dokladu o inhibovanom oleji - Karta bezpečnostných údajov podľa § 27 v zmysle Zákona č.163/2001 Z.z. o chemických látkach a chemických prípravkoch, kópia dokladu o neprítomnosti DBDS (korozívna síra) v transformátorovom oleji, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), kópia dokladu o neprítomnosti PCB v transformátorovom oleji, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), v prípade použitia iného oleja ako ITO 100 hodnoverný doklad z nezávislej akreditovanej skúšobne o jeho plnej miešateľnosti s ITO 100, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), kópia dokladu list bezpečnostných údajov o použitom silikagély v bezúdržbovom vysúšači, (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku), kópia Certifikátu systému riadenia kvality alebo potvrdenie vykonania opatrení na zabezpečenie kvality, (obstarávateľ akceptuje aj certifikát v anglickom jazyku), kópia Certifikátu systému environmentálneho managementu výrobcu ISO 14001 (obstarávateľ akceptuje aj certifikát v anglickom jazyku), katalógové listy VVN a VN priechodiek a konektorov, ventilátorov, prepínača odbočiek a požadovaného prístrojového vybavenia v zmysle požiadaviek bodov 3.2.2, 3.2.3 a 3.2.6 technickej špecifikácie v prílohe Kúpnej zmluvy (umožňuje sa predložiť aj v anglickom jazyku).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH :97:
Riešenie rozmiestnenia prvkov na transformátore :3:
Odhadovaná hodnota
1 222 430,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
16:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
V prípade rovnosti kritéria na vyhodnotenie ponúk (teda celkového počtu bodov) rozhodujú o umiestnení (poradí) uchádzačov pomocné vyhodnocovacie kritériá v poradí: -jednotlivé hodnotiace položky podľa poradia, -hladina hluku (podľa prílohy č. 6 tech. špecifikácie), -straty celkové (podľa bodu 3.1 tech. špecifikácie), -hmotnosť oleja (podľa bodu 3.1 tech. špecifikácie). Pozn. k II.2.7): Výsledkom tohto verejného obstarávania je Kúpna zmluva, ktorej predmetom je dodávka tovaru v 9. mesiaci roku 2023

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. B) Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 152 ods. 3 bude uznaný aj rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Bude prijatý aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom. Obstarávateľ je v súlade s § 152 ods. 5 bez ohľadu na odsek 4 oprávnený od záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a). Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. B) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná obstarávateľom podľa bodu A) Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplývať, že uchádzač v relevantnom období dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v počte min. 1 ks. Za dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje výkonový transformátor s výkonom minimálne 25MVA.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ zábezpeku nevyžaduje
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Vlastné finančné prostriedky obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť vedúceho člena (ďalej aj lídra) skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc lídrovi skupiny, ktorý bude konať v mene ostatných členov skupiny v rámci tejto súťaže ako napr. prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač je povinný najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kupujúcemu: - schému zapojenia ovládacej skrine (v .pdf a v RUPLAN-e) - rozmerový / pokladový nákres transformátora s uvedením max. vzdialenosti medzi zdvíhacími plôškami, a vzdialenosti zdvíhacích plôšok od osi transformátora.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-24T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vsds.eranet.sk. Viac ohľadom komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre záujemcov a uchádzačov bude kontaktná osoba k dispozícií v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do14.00 hod.na adrese: Mlynská č. 31, 042 91 Košice, Slovenská republika. 3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Ponuka a ďalšie doklady, vyhlásenia, potvrdenia a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, pokiaľ nie je určené inak. 5. Vysvetlenie SP prebieha prostredníctvom systému ERANET. Odporúčaná lehota na podanie žiadosti o vysvetlenie je najneskôr 12 dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať za doručenú okamihom uverejnenia na profile obstarávateľa najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie. Vysvetlenia budú uverejnené na profile obstarávateľa. Viac ohľadom komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Záujemcovia/uchádzači sú povinní sa oboznámiť s danými informáciami a zohľadniť ich pri predkladaní ponúk. 6. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní je povinný na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie rámcovej dohody byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, v súlade so zákonom 315/2016 Z. z. 7. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť podľa § 57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, prípadne ak navrhované ceny v ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota určená obstarávateľom na predmet zákazky. 8. Obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje všetkých uchádzačov. 9. Ponuky musia byť v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 10. Riziko plynúce z oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. 11. Predložené ponuky sa uchádzačom nevracajú a uchádzači nemajú právo na úhradu nákladov spojených so spracovaním ponúk a s účasťou v tomto verejnom obstarávaní. 12. Obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy), na ktorom obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto verejného obstarávania. 13. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. 14. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podla zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné