dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 35154/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504222 Fax: +421 326504265
Email: daniela.krcova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 35154/2023
Hlavný kód CPV
64100000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom priameho rokovacieho konania tejto zákazky je rokovanie, o podmienkach zákazky, najmä administratívnych, technických a finančných a zmluvných podmienkach poskytnutia služby. OPIS ZÁKAZKY: Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 175 621 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok . Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Elektronické schránky adresátov a listinné zásielky adresátovi na adresu.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 175 621 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok. Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok. Trvanie zmluvy alebo lehota na dodanie predmetu zákazky: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú , odo dňa účinnosti rámcovej dohody do 31.12.2026 alebo do vyčerpania finančného limitu - zmluvnej ceny.
Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z dôvodu, že túto zákazku nie je možné rozdeliť na samostatné funkčné celky, zákazka tvorí jeden logický celok.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie bez predbežného zverejnenia (v súlade s článkom 32 smernice 2014/24/EÚ)
Informácie o rámcovej dohode
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIEDoručovanie vybraných elektronických úradných dokumentov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum rozhodnutia o pridelení zákazky/koncesie
Informácie o ponukách
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z dôvodu, že túto zákazku nie je možné rozdeliť na samostatné funkčné celky, zákazka tvorí jeden logický celok 2. toto VO nie je zelené VO, obstarávanie inovácií, alebo obstarávanie zamerané na soc. aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-20T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Podľa § 81 písm. b)ZVO PRK môže VO použiť len vtedy, ak je splnená podmienka, že tovar, stavebné práce alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt, ak 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania. VO uvádza k odôvodneniu použitia PRK v tejto zákazke na poskytnutie služby, že z objektívneho hľadiska existuje len jeden hospodársky subjekt, ktorý môže takúto zákazku realizovať, pričom výlučnú/exkluzívnu dostupnosť predmetu plnenia z jedného zdroja si nevytvoril samotný VO. Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečiť vyhotovenie listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe. Správcom modulu elektronického doručovania je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. NASES je podľa § 10 ods. 9 zákona č. 305/2013 Z. z. Z. z. Zákon o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako zákon o e-Governmente) a jeho Zriaďovacej listiny zo dňa 18. decembra 2018 v znení jej dodatkov poverený prevádzkovateľ modulu elektronického doručovania. V zmysle § 31 a ods. 12 zákona č. 305/2013 Z. z. zákona o e-Governmente orgán verejnej moci, ktorý nie je štátnou rozpočtovou organizáciou, môže postupovať podľa odseku 1, ak sa tak dohodne so správcom modulu elektronického doručovania; ak podľa odseku 1 nepostupuje, zabezpečí vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a jeho doručenie adresátovi vlastnými prostriedkami, pričom ustanovenia odsekov 1 až 3 sa použijú primerane. Z vyššie uvedeného vyplýva, že jediný hospodársky subjekt , ktorý môže predmetnú službu poskytnúť a teda realizovať zákazku je NASES. Z tohto dôvodu sa VO rozhodol použiť PRK v tejto zákazke na poskytnutie služby podľa § 81 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné