dnes je 18.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID: 763
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Telefón: +421 517081326 Fax: +421 517563711
Email: anton.repka@psk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sucpsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462531
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OvZP-2023-763-SUC-SBShttps://psk.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/763
Hlavný kód CPV
79710000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia. Strážna služba pre areály v správe verejného obstarávateľa bude poskytovaná na obdobie 24 mesiacov v členení na 7 častí (oblastí SÚC PSK).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 331 650,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
oblasť Bardejov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť Bardejov: - OR Bardejov, Štefánikova 789, 085 01 Bardejov - CM Giraltovce, Dukelská 3, 087 01 Giraltovce
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
362 008,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 1 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 18 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
oblasť Humenné
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť Humenné: - OR Humenné, Mierová 5139, 066 01 Humenné - CM Medzilaborce, Ševčenkova 939/16, 068 01 Medzilaborce - CM Stakčín, SNP 640/81, Stakčín 067 61
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
495 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 2 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 24 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
oblasť Poprad
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť PP: - OR PP, Kukučínova 20, 058 01 Poprad - CM KK, Nad traťou 30, 060 01 Kežmarok - CM Tatranská Štrba, Železničná 1190, 059 41 Štrba - CM LE, Novoveská cesta 940/36, 054 01 Levoča
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
629 592,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 3 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 31 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
oblasť Prešov
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť PO: - OR PO, Jesenná 14, Prešov - CM Chminianská Nová Ves, Levočská 213, 082 33 - CM Lipany, Jánošikova 55, 082 71 - CM Nižná Šebastová, Herlianska 3 - CM Záborské 499, 082 53
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
758 226,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 4 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 37 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
oblasť Stará Ľubovňa
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť Stará Ľubovňa: - OR Stará Ľubovňa, Levočská 25, 064 01 Stará Ľubovňa - CM Spišská Stará Ves, SNP 245/177, 061 01 Spišská Stará Ves
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
362 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 5 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 18 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
oblasť Svidník
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť Svidník: - OR Svidník, Sov. Hrdinov 410, 089 01 Svidník - CM Stropkov, Šarišská 822/4, 091 01 Stropkov - VP Šemetkovce 9003, 090 03 Šemetkovce
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
495 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 6 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 24 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
oblasť Vranov nad Topľou
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
79710000-4

79713000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
oblasť Vranov nad Topľou: - OR Vranov nad Topľou, Čemernianska 1031, 093 01 Vranov nad Topľou
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej a informačnej služby pre areály verejného obstarávateľa na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku verejného obstarávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Strážnu službu požadujeme poskytovať podľa určenej periodicity v súlade s určením rozsahu poskytovaných služieb podľa časového intervalu letného a zimného obdobia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
228 216,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Pre časť č. 7 predmetu zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 11 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Osobné postavenie (k bodu III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov, oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania) 1.1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa PÚ týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 1.1.2Hospodársky subjekt preukazuje splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, alebo -predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii na preukázanie PÚ podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO návrh čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý je prílohou SP. Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii , a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. Hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR, a ktorého údaje sú vedené v IS verejnej správy SR, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom SR, nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. 1.1.3Podľa § 32 ods. 7 ZVO je PÚ týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. 1.1.4Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie PÚ. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.1.5Skupina dodávateľov preukazuje splnenie PÚ týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.6Pri preukazovaní splnenia PÚ týkajúcich sa osobného postavenia sa odporúča uchádzačom postupovať v súlade s upozornením ÚVO na https://www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznam-hospodarskych-subjektov . 1.1.7Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie PÚ stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Viď návrh obchodných a dodacích podmienok v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2024-04-23T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: VI.3.1) Použité skratky v tomto oznámení: Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO), Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO), Obchodný register Slovenskej republiky (OR SR), Živnostenský register Slovenskej republiky (ŽR SR), Podmienky účasti (PU), Jednotný európsky dokument (JED) Súťažné podklady (SP), Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja (SÚC PSK) oblastné riaditeľstvo (OR) cestmajsterstvo (CM) vysunuté pracovisko (VP) letná údržba ciest (1.4. 31.10.) (LÚC) VI.3.2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom systému Eranet dostupného na https://psk.eranet.sk (ďalej len "Eranet"). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme Eranet. VI.3.3) Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese podľa bodu I.3). O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku, a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému Eranet. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme Eranet, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme Eranet. VI.3.4) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanieponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr (6 dní) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie a poskytnutia vysvetlenia: Elektronickými prostriedkami v systéme Eranet. VI.3.5) Požaduje sa zloženie zábezpeky v hodnote, viď SP. VI.3.6) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. VI.3.7) Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-20T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné