dnes je 24.4.2024

Praktické informácie
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 32531/2019
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 000000000
Email: obstaravanie@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 32531/2019
Hlavný kód CPV
50000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom obstarávania sú služby na údržbe a prevádzke kolektorov v zmysle Prevádzkového poriadku, platných právnych predpisov a STN.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Bratislavy
Opis obstarávania:
Údržba, prevádzka, revízie zariadení kolektorov: - Nepretržitá prevádzka, údržba, servis technologických zariadení kolektorov a odborné prehliadky na základe STN 737505; vyhl. č. MPSVR SR č. 508/2009 Z.z, STN 331500; STN 33 2000- 3, STN 33 2000-1, STN 33 2000-4-43, STN 33 2000-5-523, STN 33 2000-4-41 kapitola 411, 412, 414, STN 33 2000-5-54, STN 070703, STN 378312, STN 342710 čl. 435 a čl. 434 b, vyhl. MV SR č. 478/2008, zákon č. 314/2001 Z.z., zákon č. 124/2006 Z.z., vyhl. MV SR č. 699/2004 Z.z., vyhl. MV SR č. 719/2002 Z.z. zákon č. 142/2000 Z.z., STN 050705, STN 050610, STN 050630, vyhl. SBÚ č.21/1989 Zb.. - Obhliadka kolektorov pochôdzkou - pri kolektoroch s M a R v I. polroku prevádzky 2x týždenne, potom 1x denne, bez M a R 2 x denne, vykonávanie sprievodu a dozoru pracovných čiat a montážnych firiem a majiteľov inžinierskych sietí počas výkonu. - Vykonávanie sprievodu a dozoru pracovných čiat, montážnych firiem a majiteľov inžinierskych sietí uložených v kolektoroch počas výkonu. - Vykonávanie odpočtov vodomerov a elektromerov - mesačne. - Odhŕňanie snehu z prístupových miest (poklopov) a nadzemných objektov, ktoré sú súčasťou kolektoru a dispečingu podľa potreby a pokynu správcu kolektora. - Operatívne čistenie vpustov na kolektoroch podľa pokynu správcu kolektora. - Vykonávanie deratizácie, dezinfekcie, dezinsekcie podľa zákona č.355/2007 Z. z. podľa potreby a pokynu správcu. - Prevetrávanie kolektorov - prievanom v letnom období (pootvorením min dvoch servisných poklopov) - Temperovanie nadzemných objektov v zimnom období v RM rozvodni teplota nesmie klesnúť pod 5 stupňov C. - Zatepľovanie nadzemných objektov v zimnom období.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 187-422556
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMAGTS1800142 - Objednávky/čiastkové zmluvy za 4.Q/2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-03-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 59 115,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ odoslal toto Oznámenie o výsledku verejného obstarávania v rámci plnenia informačnej povinnosti v zmysle § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Ide o zmluvy (objednávky) uzavreté na základe rámcovej dohody za 4. kalendárny štvrťrok roku 2022.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné