dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 2242/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37956108
Školská 7, 97590 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://spojenaskolabb.edupage.org
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID 2242/2021
Hlavný kód CPV
45214200-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rozvoj Spojenej školy v Banskej Bystrici.
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
45220000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stavebné objekty Spojenej školy, Zvolenská cesta 4220/18, 975 32 Banská Bystrica,
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je zateplenie 3 objektov v správe Spojenej školy v Banskej Bystrici, a to konkrétne stavebné objekty SO 01 - Pavilón A, SO 02 Pavilón B, SO 03 Pavilón C. Predmetom rekonštrukcie objektov je realizácia zatepľovacieho systému na celom priečelí objektov na báze sivého polystyrénu. V miestach s predpokladaným zvýšeným mechanickým namáhaním priečelia sa použije tvrdený extrudovaný polystyrén XPS. Na všetkých objektoch sa realizuje nová strešná krytina z PVC fólie so zateplením zo sivého polystyrénu. Pôvodné okenné konštrukcie budú vymenené za nové plastové. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 400
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP- Prioritná os: 2, Investičná priorita: 2.2, Špecifický cieľ: 2.2.3
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo č. 1001/2021 pre časť 1 zo dňa 06.10.2021.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 858 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-02T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214200-2
Dodatočné kódy CPV
45220000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stavebné objekty Spojenej školy, Zvolenská cesta 4220/18, 975 32 Banská Bystrica.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zateplenie 3 objektov v správe Spojenej školy v Banskej Bystrici, a to konkrétne stavebné objekty SO 01 - Pavilón A, SO 02 Pavilón B, SO 03 Pavilón C. Predmetom rekonštrukcie objektov je realizácia zatepľovacieho systému na celom priečelí objektov na báze sivého polystyrénu. V miestach s predpokladaným zvýšeným mechanickým namáhaním priečelia sa použije tvrdený extrudovaný polystyrén XPS. Na všetkých objektoch sa realizuje nová strešná krytina z PVC fólie so zateplením zo sivého polystyrénu. Pôvodné okenné konštrukcie budú vymenené za nové plastové. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 400
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 025 535,73
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 pre časť 1. Objednávateľ a zhotoviteľ počas realizácie stavebných prác zistili skutočnosti, na základe ktorých je potrebné uskutočnenie nevyhnutných stavebných prác potrebných na plnohodnotné zabezpečenie funkčnosti diela. Jedná sa o inštaláciu a vybudovanie nových bleskozvodov, pričom v pôvodnom výkaze výmer sa nachádzala oprava bleskozvodov, bleskozvody sú v zlom prevádzkovom stave a nie je možné ich opraviť. Ďalej sa jedná o vybudovanie a zvýšenie atiky na streche budovy z dôvodu zateplenie strechy, ktoré sa nenachádzalo v pôvodnom výkaze výmer a bez navýšenie atiky nie je možne zateplenie strechy. Ďalej sa jedná o domurovanie medziokenných pilierov, ktoré neboli v pôvodnom výkaze výmer, bez ktorých nie je možne zrealizovať výmenu okien. Z dôvodu zmeny pôvodne v zmluve dohodnutého rozsahu prác (práce naviac) sa navyšuje cena diela o sumu 167 535,73 EUR bez DPH.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 858 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 025 535,73
bez DPH


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné