dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Spišská Belá
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326518
Petzvalova 18, 05901 Spišská Belá

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Spišská Belá
Telefón: +421 907409793
Email: pavol.krajci@agency4academy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce resp. rekonštrukcia a modernizácia miestnej komunikácie na Ulici Tatranská v Spišskej Belej.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Tatranská ulica, SO.01 asfaltové spevnené plochy (I. etapa) stavebné práce
1/1:
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Na parcelách C-KN 1897 v k.ú. Spišská Belá, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce resp. rekonštrukcia a modernizácia miestnej komunikácie na Ulici Tatranská v Spišskej Belej. Presný rozsah stavebných prác pre predmet zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii (časť SO.01), ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Členenie zákazky na stavebné objekty: SO.01 Asfaltové spevnené plochy I. etapa Stavebné práce budú vykonávané podľa projektovej dokumentácie (Príloha č. 1 súťažných podkladov SO 01 asfaltové spevnené plochy I. etapa) a výkazu výmer (Príloha č. 2 súťažných podkladov).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z dotačných prostriedkov Ministerstva investícií, regiónalneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v rámci Výzvy č. 12861/2021/OSMRR a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 209 874,03
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 160 040,33
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-31T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné