dnes je 20.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Krásna - dom smútku
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Košice - Krásna
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691020
Opátska 18 Array, 04018 Košice - mestská časť Krásna

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Košice - Krásna
Telefón: +421 556852182
Email: polakova@kosicekrasna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosicekrasna.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438897
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia Domu nádeje v Košiciach Krásnej
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 217 275,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO písm.: e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). V súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedá predmetu zákazky, písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný v rámci verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A) podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (v rozsahu deň, mesiac, rok) od vyhlásenia verejného obstarávania zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania SR s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom stavebných prác: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. B)§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35: Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. C)§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 36: Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. D) § 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. E)podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač preukáže splnenie podmienky ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží min. 3 potvrdenia o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru (pozemná stavba, novostavba alebo rekonštrukcia), pričom uskutočnené stavebné práce budú kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. k § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 Platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenia a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 (alebo ekvivalentný) vzťahujúci sa na predmet zákazky stavebné práce. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v listinnej podobe, uchádzač predkladá ich naskenované originály vo formáte pdf. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme, uchádzač predkladá pôvodnú elektronickú podobu dokumentov a dokladov. k § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 36: Platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenia a používanie environmentálneho systému manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalentný) vzťahujúci sa na predmet zákazky stavebné práce. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v listinnej podobe, uchádzač predkladá ich naskenované originály vo formáte pdf. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme, uchádzač predkladá pôvodnú elektronickú podobu dokumentov a dokladov. k § 34 ods. 1 písm. d) Platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenia a používanie certifikátu OHSAS 18001 (alebo ekvivalentným), ktorým potvrdí splnenie noriem starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v listinnej podobe, uchádzač predkladá ich naskenované originály vo formáte pdf. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme, uchádzač predkladá pôvodnú elektronickú podobu dokumentov a dokladov. k § 34 ods. 1 písm. g) - Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má osobu určenú na plnenie zmluvy alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho, ktorý má platné Osvedčenie vydané SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre stavbyvedúci pozemné stavby). Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Víťazný uchádzač je povinný odo dňa prevzatia Staveniska udržiavať v platnosti poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone podnikateľskej činnosti na poistnú sumu minimálne vo výške celkovej ceny diela. Zhotoviteľ je povinný pri prevzatí Staveniska predložiť Objednávateľovi osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, resp. iného rovnocenného dokladu preukazujúceho platnosť poistenia podľa tohto bodu Zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač predkladá ponuku (všetky dokumenty a doklady vyžadované vo výzve) elektronicky prostredníctvom portálu IS EVO vo forme jednoobálkového systému predkladania ponúk. Zároveň platí, že vložené doklady a dokumenty, u ktorých sa vyžaduje podpis, budú podpísané na originálne vyhotovenom dokumente a následne naskenované, uložené do súboru pdf. a vložené do systému EVO. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým hospodárskym subjektom, ktorý majú záujem sa zúčastniť verejného obstarávania, aby si preštudovali Príručku pre prácu v portáli EVO, ktorá je zverejnená na stránke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné