dnes je 19.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZEN_2 082022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Radošina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311014
Školská 416, 95605 Radošina

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Radošina
Telefón: +421 903639591
Email: obstaravanie1@studnica-no.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.radosina.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445653
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZEN_2 082022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy a zateplenie objektu kultúrneho domu v obci Bzince. Objekt kultúrneho domu je umiestnený v centre obce Bzince č.30 na parcele č.61/1 /zastavané plochy a nádvoria 562m2/, osadený na pravom brehu potoka Bzinka pred štátnou cestou III./1315 smer SV Radošina a smer JZ Orešany. Je postavený v rovinatom teréne pozdĺž pozemku a slúži ako kultúrny dom. Jestvujúci kultúrny dom je riešený ako budova s využitým jedným nadzemným podlažím a nevyužitým povalovým priestorom s valbovou strechou a čiastočným podpivničením bez využitia malá svetlá výška a vzniklo kvôli zdvihnutému javisku v prízemí. Budova je pôdorysne riešená do tvaru písmena T. Hlavný vstup je orientovaný na východ zo štátnej cesty, vstup do sociálok z juhu cez vonkajší priestor zo spoločenskej sály, suterén zo severu. Povrch tvorí omietka žltej farby v kombinácii s bielou, škridla je keramická červenohnedej už ošúchanej farby, sokel je omietkový šedý, okná s hnedými drevenými rámami a dvojsklom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 272 740,20
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to: 1. je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu Splnenie podmienky účasti v zmysle bodu 1 preukazuje uchádzač platným zápisom tohto oprávnenia vo Výpise z obchodného registra SR alebo vo Výpise zo živnostenského registra SR alebo ich ekvivalentom, pokiaľ uchádzač nemá sídlo na území SR. Prijímateľ si skutočnosť splnenia tejto podmienky účasti overí sám vo verejne dostupnom Obchodnom registri SR alebo Živnostenskom registri SR. Pokiaľ uchádzač nemá sídlo na území SR a splnenie tejto podmienky účasti preukazuje ekvivalentným dokladom, Prijímateľ prijme ako dôkaz splnenia tejto podmienky aj internetový výpis ekvivalentného dokladu predložený v ponuke uchádzača, nie starší ako 3 mesiace. Splnenie podmienky účasti v zmysle bodu 2 preukazuje uchádzač čestným vyhlásením môže použiť vzor čestného vyhlásenia uvedený v tejto Výzve na predkladanie ponúk
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Predložením súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkov alebo údajov z nich Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádza predložiť údaje zo súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch nakoľko porovnaním týchto údajov skúma finančnú schopnosť uchádzača splácať svoje splatné záväzky, t.j. verejný obstarávateľ skúma platobnú schopnosť uchádzača. Verejný obstarávateľ na základe analýzy údajov zo súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch získa informáciu o historickom vývoji finančnej situácii podniku uchádzača a jeho schopnosti hradiť svoje záväzky, pričom táto schopnosť sa viaže na dlhšie obdobie a je ovplyvnená mnohými skutočnosťami. Dve z nich sú však mimoriadne dôležité a to najmä štruktúra majetku a primeraný a pravidelný prítok peňažných prostriedkov. Táto schopnosť je determinovaná štruktúrou aktív, ktoré majú rozdielnu likvidnosť, t.j. speňažiteľnosť alebo rýchlosť, s akou sa jednotlivé položky obežných aktív premenia na peňažné prostriedky. Uvedená podmienka účasti nie je stanovená v rozpore s princípmi verejného obstarávania, nakoľko žiadnym spôsobom nediskriminuje potenciálnych uchádzačov a nesťažuje im účasť v súťaži. Podmienka účasti je primeraná a súvisí s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje, ktorá sa nachádzajú v účtovných závierkach ukončených hospodárskych rokov. Tieto údaje má každý z uchádzačov k dispozícii. Touto podmienkou účasti má uchádzač preukázať schopnosť splácať svoje splatné záväzky, čo je predpokladom pre zrealizovanie predmetu zákazky v požadovanom čase a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný v ponuke predložiť súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia. Súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia predloží uchádzač potvrdenú príslušným daňovým úradom alebo iným orgánom/úradom, ktorý má spôsobilosť vydať v mene príslušného daňového úradu predmetné dokumenty (napr. Datacentrum alebo Jednotné kontaktné miesto na území SR). Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetkoch a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka (táto povinnosť neplatí pre doklady v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Pri uchádzačoch fyzických osobách so sídlom v SR, uchádzačoch so sídlom mimo SR alebo právnických osobách so sídlom na území SR, ktorí nemajú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok je uchádzač povinný spolu s účtovnými závierkami predložiť aj: a) vyhlásenie, v ktorom budú k jednotlivým ukazovateľom špecifikované aj príslušné riadky súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch, ktorých hodnoty vchádzajú do vzorcov výpočtu jednotlivých ukazovateľov a to pre každý z posudzovaných rokov, b) vyhlásenie, že predložená Súvaha alebo výkaz o majetku a záväzkoch za požadované obdobie, ktorú predkladá je jediná za požadované obdobie a uchádzač nemá podanú za požadované obdobie podané iné účtovné závierky, c) v prípade, že uchádzač má za požadované obdobie podané opravné účtovné závierky, t.j. Súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch, je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi aj tieto opravné Súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch. Verejný obstarávateľ si vypočíta požadovanú hodnotu údajov z predložených dokladov uchádzačmi (dosadením údajov do vzorcov uvedených v týchto súťažných podkladoch), tzn. zo súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch za požadované roky. Pri uchádzačoch právnických osobách so sídlom v SR, ktorí majú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok si verejný obstarávateľ splnenie podmienky účasti overí na verejne dostupných webových stránkach analytických spoločností, zaoberajúcich sa ekonomickými analýzami a hodnotením ekonomických ukazovateľov podnikov a do dokumentácie verejného obstarávania založí doklad splnenia/nesplnenia tejto podmienky účasti uchádzačom alebo si ich sám vypočíta a to dosadením údajov z verejne dostupných dokumentov z registra účtovných závierok do vzorcov uvedených v týchto súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre bod 1 Zoznamom stavebných prác rovnakého predmetu obstarávania, ktorým sa rozumie výstavba resp. rekonštrukcia pozemných stavieb (výstavba resp. rekonštrukcia budov) v minimálnej kumulatívnej hodnote 270.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač doplní predložený zoznam potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú. Pokiaľ bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ musí obsahovať: názov obchodného mena Úspešný uchádzač/Zhotoviteľa, sídlo a adresa podnikania Úspešný uchádzač/Zhotoviteľa, názov obchodného mena objednávateľa, sídlo a adresa podnikania objednávateľa, stručný opis rozsahu predmetu zmluvy, celková skutočnú cenu v EUR (s DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR, termín začatia a ukončenia prác, miesta realizácie prác, vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite, potvrdenie objednávateľa - podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky alebo osoby oprávnenej potvrdiť realizáciu Diela s pripojením otlačkom pečiatky objednávateľa. pre bod 2 Stavbyvedúci minimálne 1 osoba: musí spĺňať nasledovné podmienky: preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia pozemných stavieb (výstavba alebo rekonštrukcia budov) na pozícii stavbyvedúci a to účasťou na riadení stavieb v požadovanej minimálnej kumulatívnej hodnote stavebných prác vo výške 270.000,00 EUR bez DPH (uvedené v životopise). doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu. Profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne tieto informácie: meno a priezvisko, vzdelanie, údaje o zamestnaní: názov zamestnávateľa, obdobie zamestnania, trvanie pracovného pomeru, pracovná pozícia, praktické skúsenosti: a) názov a sídlo odberateľa, b) názov referenčného projektu, c) hodnota referenčného projektu, d) popis pozície na referenčnom projekte, e) obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od /mesiac a rok/ - do /mesiac a rok/, f) meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa), súhlas so spracovaním osobných údajov a to napríklad: Súhlasím s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa Zákona č.18/2018 Z.z. a Nariadenia (EÚ) 2016/679. V zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov verejným obstarávateľom a/alebo osobou splnomocnenou na proces verejného obstarávania uvedených v mojom životopise, ktorý som poskytol uchádzačovi za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky. dátum a podpis riadiaceho zamestnanca
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-16T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-02T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné