dnes je 25.4.2024

Praktické informácie
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3133/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664015 Fax: +421 252496134
Email: peter.polyak@stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445717
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3133/2022
Hlavný kód CPV
15510000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka zadávaná podľa §117 zákona č. 343/2015 Z. z. ZoVO - zákazka na dodanie tovaru, ktorým sú potraviny. Výsledkom verejného obstarávania je uzatvorenie zmluvy (Rámcová dohoda) v zmysle §83 zákona č. 343/2015 Z. z. ZoVO s primeraným použitím ustanovení o kúpnej zmluve podľa §409 a následných ustanovení Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov na predmet zákazky. Dodanie tovaru Mlieko a smotana pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa a v súlade s Prílohou č.3, súťažných podkladov, resp. ekvivalent. Hlavné miesto dodania tovaru: Študentská jedáleň Jura Hronca , Bernolákova 1, 811 07 Bratislava 1, Študentská jedáleň Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava 3, Študentská jedáleň SvF, Radlinského 11, 810 05 Bratislava 1, Študentská jedáleň Vazovova, Vazovova 5, 812 43 Bratislava 1, Študentská jedáleň SjF, Námestie slobody 17, 812 31 Bratislava. Verejný obstarávateľ vyžaduje dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti potravín. Bližšie viď súťažné podklady.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 220,65
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e), f) ZoVO a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO. Ustanovenie §11 ZoVO týmto nie je dotknuté. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia overí v Zozname hospodárskych subjektov a v Registri osôb so zákazom vedenými Úradom pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ k splneniu podmienok účasti od uchádzačov požaduje predložiť: kópiu platného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR alebo uvedie vo svojej ponuke informácie, najmä internetovú adresu potrebnú pre prístup do tejto databázy. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu predmetu zákazky a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. Úspešný uchádzač predloží pri podpise zmluvy: -čestné prehlásenie uchádzača o tom, že bude dodávať iba predmet zákazky od výrobcu, ktorý je držiteľom rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR, -kópiu platného osvedčenia Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR alebo platnej legislatívy. V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. -kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 (STN EN ISO 22000 Systémy manažérstva bezpečnosti potravín) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou), ak je jeho držiteľom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-12T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-01T00:00:00


Rýchly vstup do zákonov

Bezpečnosť práce

Dane a účtovníctvo

Doprava, logistika

Ekológia

Mzdy, personalistika

Nezisková sféra

Nehnuteľnosti

Stavebníctvo

Školstvo

Zdravotníctvo

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné